poniedziałek, 16 lipca 2018

Phenomenal Us - Challenge 18







Wielki Błękit / Big Blue 💙💙💙💙💙


Sukienkę mam już od kilku lat i to , że się z nią nie rozstałam zawdzięcza przede wszystkim swojemu kolorowi. Błękit, a  właściwie szafir. Moim skromnym zdaniem to kolor, który pasuje blondynkom, brunetkom i rudnym. Tak sukienka prezentowała się  cztery lata temu ( tutaj) na przyjęciu weselnym a dziś pokazuję ją jako miejską sukienkę. To właśnie cenię sobie w ubraniach - uniwersalność. 














21 komentarzy:

  1. Tym razem podziwiam fantastyczne zdjęcia-ujęcia, kolor dla Ciebie bez dwóch zdań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest śliczna:))podziwiam również buty i torebkę:))fantastycznie jest:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta sukienka - kolor cudowny i zgadzam sie z Elą - fantastyczne zdjęcia :) Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, Grażynko. Zasługuje, żeby nadal pozostać w Twojej szafie. Cudownie wyglądasz !!!
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, ten kolor obłędny bardzo Ci pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weselna stylówka sprzed czterech lat - rewelacja :) Oprócz sukienki - tamten kolor włosów i fryzura - przekozackie :) A wszystko razem grało świetnie. Sukienka faktycznie uniwersalna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca sukienka, chodziłabym w takiej bo kocham niebieski <3 Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, śliczny kolor :) Ładny masz też kolor włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się Grażyno, sukienka i kolor przecudne i odcień bardzo twarzowy.
    Gdyby Ci się kiedyś jednak znudziła, to ja jestem pierwsza w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor idealny i jest Twój:) Nie dziwię się, że nie rezygnujesz z tej sukienki, bo jest wyjątkowa. Obie wersje mi się podobają i w obu kolorach włosów jest Ci ślicznie. Podziwiam zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej sukience urzekajacy jest nie tylko kolor ale tez plisy :) cudnie jest i tyle :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka mistrz... I do blondu zdecydowanie lepiej pasuje 😉👌💙

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka :) Bardzo podobają mi się klapki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i obłędny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelka ta kiecka! Pamiętam ją poprzedniej stylizacji:))
    I jak widać dobrze Ci w niej jako Rudzielcowi, i jako Blondynie:))
    Piękny odcień błękitu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka w cudownym kolorze, dobrze, że cały czas jest w Twojej garderobie. Pięknie...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka super i fantastycznie wpisuje się w temat. No i dodatki mnie urzekły, a zwłaszcza klapki. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle wyglądasz olśniewająco! a chabrowy kolor u blondynek bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana sukienka ma piękny kobaltowy kolor:)

    Buziaki:*
    Miałam problemy z moją stroną ale już jest wszystko ok i dlatego zapraszam na świeżutkiego posta:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor i fason sukienki. Bardzo ładnie w niej wyglądasz, buty też marzenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))