czwartek, 15 marca 2018

Sukienka w paski





Sukienka w paski od Zaful. 
To już kolejna propozycja w beżo - brązach i czerni. Łapię się  na tym, że gdzieś podświadomie ciagnie mnie do tych kolorów. 
Paski, to ten trend w modzie z którym naprawdę trudno się rozminąć. W każdej szafie znajdzie się coś z tym wzorem 👌
Spodobała mi się sukienka zapinana pod szyję, z rękawem 3/4, który jeszcze można wyżej podpiąć o długości  midi. Ma materiałowy pasek, ja założyłam  czarny nieco szerszy. 
Wybór sukienek w sklepie jest ogromny dlatego warto skorzystać z Womens day deals.  Sięgamy po sukienki kiedy chcemy poczuć się kobieco i wyjątkowo i   nie musi to być  wcale Zaful Women's day 😉

Sukienka- tutaj
Płaszcz- nn
Buty- Zara
Torebka- była z przodu zniszczona. Odświeżyłam  ją i  zakrylam jej mankamenty poprzez naklejenie  kawałka futrzanego kołnierza 😃











Zamówiłam jeszcze biżuterię, którą pokaże wkrótce w konkretnych zestawach.






















17 komentarzy:

  1. Świetne połączenie sukienki z płaszczem i torebką. Pomysł renowacji torebki godny naśladowania. :)
    Moc pozdrowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, elegancka stylizacja. Też lubię sukienki. Torebka jest fantastyczna, świetny pomysł na jej odnowienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te paski! Masz rację Grażynko, są ponadczasowe i mam do pasko wielką słabość. A ta sukienka jest przepiękna i paski takie nieoczywiste, artystyczne. Nie dziwię się, że Cię ciągnie do takich zestawień kolorów, bo po prostu super w nich wyglądasz:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Świetna sukienka i torebka czadowa. Wszystko wspolgra idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw ale szczególnie podziwiam pomysł ratunkowy torebki, fantastyczny ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale masz piękną sukienkę:) ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoją sukienkę, jest piękna! Cały strój jest idealny, elegancki i piękny! Podoba mi się twoja fryzura

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka, bardzo, bardzo mi się podoba, pomysł na torebkę rewelacyjny, myślałam, że taką kupiłaś i już miałam pytać gdzie. Całość jest obłędna, kupuję w całości. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentujesz się w tej sukience. Bardzo stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczyłaś mnie tym że sukienka pochodzi z Zaful, prezentuje się wspaniale. Cała stylizacja 10/10 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo trafne zestawienie. Płaszcz i sukienka świetnie dopasowałaś. A torebka, dzięki renowacji jest bardzo oryginalna. Grunt to dobry pomysł Grażynko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po tytule wpisu spodziewałam się sukienki w proste paski. A tam ma świetny print! Taki nietypowy i naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie sukienki w paski sa zawsze jakies ... spektakularne :))) Wyglada sie w nich inaczej,trudno Nas nie zauwazyc w tlumie,przyciagamy wzrok :))) Piekny look,zdecydowanie piekny :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  14. Od lat stawiamy na www.lagres.pl! Mam najlepsze ciuchy w mieście!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))