niedziela, 14 stycznia 2018

Pikowana kurtka



Niby  mamy zimę ale temperatury to raczej późno jesienne niż typowe dla stycznia. Te zaś pozwalają nam na zakładanie  lżejszych kurtek  czy płaszczy. 
Moja pikowana kurtka świetnie się sprawdza na taką pogodę. Jej atutem jest jej lekkość i owersizowy fason bo jeśli nawet zrobi się chłodnej  to swobodnie mogę pod  nią założyć np. gruby golf  czy obszerny sweter, a kaptur zastąpi czapkę ( dosyć  wiało podczas zdjęć).

Kurtka,szal, spodnie - Zara
Sweter- Primark
Botki- Galeria
Torba- Gamiss
Okulary- Reserved











26 komentarzy:

  1. Lubię Twój styl i większość wariantów jakie przedstawiasz bardzo mi odpowiada. To kolejny z takowej serii,jestem absolutnie za!!!;-))
    Piękny kolor, fajny uniwersalny krój, i do tego ten szal <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod komentarzem Eli. Dla mnie wielka kolorystyczna, estetyczna i swobodnie stylowa radość dla oka, dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta kurtka i w przepięknym odcieniu niebieskiego. Super bardzo mi się całość podoba 😘 pozdrawiam Beassima

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta kurtka. Bardzo twarzowa. Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, Grażynko !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podglądam tę kurtkę od jakiegoś czasu - świetnie się prezentuje. Z szalem stworzyłaś super look. Kisses - Margot :))0

    OdpowiedzUsuń
  6. To pierwszy sezon, w którym przekonałam się do puchówek, bo wcześniej wydawałam się sobie okropnie ogkrągła w nich. Ta Twoja mam cudowny kolor, bardzo do Ciebue pasuje - piękny cały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kurtki bardzo się przydają. Teraz puchówki są lekkie, a jednocześnie ciepłe. Nie to, co kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał!!! Ale pięknie. Tak niebiesko a nie jest nudno, bo fantastycznie ożywiłaś całość wspaniałym szalikiem.
    Miłej niedzieli Grażynko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie jak zawsze! I kolorowo,co jest rzadkością zimą na naszych ulicach. Także twoja stylizacja sprawia bardzo pozytywne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kurteczka. Zawsze jestem za kolorowymi ubraniami jesienią, czy zimą. Przynajmniej nie jest nudno na ulicy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście pikowanych kurtek to ja nie lubię ale na tobie wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo lubię pikowane kurtki! i też zakupiłam teraz jedną w super cenie ;) Ty w swojej wyglądasz rewelacyjnie, wszystko mi się bardzo podoba! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurteczka! Przydalaby mi się taka na mój ciążowy brzusio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna ta kurcica ! Soczysta, obszerna i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fason i kolorek fajowe bardzo :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze lubiłem patrzeć na ciebie z kapturami, myślę, że masz osobowość i styl, w którym kaptury są idealne! Uwielbiam twoją kurtkę, ten kolor jest piękny, a szalik również świetnie się ze sobą łączy. Torba i spodnie są spektakularne. Zawsze wspaniała estetyka w Twoim wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka w cudnym kolorze i super szal, całość na wielki plus...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna całość!!! Kolory, szal, torba, kurta...i długość portek - mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka ma bardzo ładny kolor i wygląda na cieplutką:))kolorowy szal jest świetny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolorki:) Od razu gębula mi się cieszy! Pięknie wyglądasz Grażynko. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Boska ta niebieska kurtka i świetne zdjęcia. Szczególnie te na płocie.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna kurtka i ten szal- idealnie dobrany!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie, kurtka świetny krój i kolor, a szalik łączy. Cudnie mieszasz fasony i struktury. Masz to coś, co sprawia, że wyróżniasz się na tle innych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Taką kurteczkę to i ja bym sobie kupiła...wygląda na lekką i ciepłą:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))