piątek, 23 czerwca 2017

Koronki





Koronki  czyli ażurowe plecionki z różnego rodzaju nici. Ubrania uszyte z tego rodzaju materiału dodają stylizacji zmysłowości i elegancji. 
Moja bluzka jest mocno transparentna dlatego zdecydowałam się za założenie braletu. Bralet także koronkowy ze skrzyżowanymi ramiączkami ładnie  prezentuje się także solo, co  zobaczycie poniżej.
Zdjęcia zrobione jeszcze podczas mojego wakacyjnego wyjazdu. 


Bluzka- Yoins
Bralet- Yoins
Spódnica - Zara
Torebka- Promod
Buty- Bereshka 





























27 komentarzy:

  1. Grażyna droga, że najpiękniejszy zestaw! Piękne połączenie bluzka i spódnica jest eleganckie, piękne i bardzo atrakcyjne. Wyglądasz spektakularnie piękny z tego zestawu, więc letnie i jasne. Znaki wodne są wspaniałe bluzka, jest to wspaniały ubiór. Kocham strój i kocham subtelności spódnicy i przemieszczania się pieszo. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta bluzka :) Bralet też świetny. Bardzo lubię biały total look i wiem, że zawsze robi wrażenie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,cudnie fantastycznie:))))))))koronki bardzo lubię:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny letni zestaw, wysublimowana elegancja, bardzo mi się podobasz w takiej wersji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, elegancko i bardzo subtelnie wyglądasz Grażynko. Świetny zestaw w każdym detalu.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grażynko pięknie wyglądasz. Świetna odważna letnia stylizacja. Nie każdy jednak może zaprezentować się w takim ubiorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronki podobnie jak hafty to piękna, subtelna klasyka.
    Cudnie Ci w tym zestawie. Bluzka świetna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. bralet solo tez wyglada oblednie

    pod wszelkie transparentne bluzki

    biel lubie bardzo
    Ty powalajaco w niej wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten koronkowy trend :) jest delikatny ,zmyslowy i nadaje stylizacji romantycznego charakteru :)Mysle,ze kazda kobieta moze poczuc sie w takim looku bardzo wyjatkowo....a przeciez o to chodzi :) Genialny look,zdecydowanie :)pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta bluzka!
    Wygląda naprawdę elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne i oryginalne koronki. W tym zestawie wyglądasz bardzo kobieco i sexy. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak świadoma swojej wartości kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna jest ta bluzeczka :) zestaw cudowny, bardzo kobiecy ale zarazem dziewczęcy, pięknie po prostu :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :) bluzka super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, myślłamm, że to sukienka. Tak czy siak, fajny efekt ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wrażenie, że te buty są troszkę za ciemne do tej przepięknej, jasnej góry stylizacji... Ale wybaczam to Pani :) Jest trzymany wysoki poziom stylizacji, a to najważniejsze. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zestaw. Koronkowa bluzka jest genialna - kobieca, zmysłowa z nutą romantyzmu. Bralet też niczego sobie ;) mimo subtelnej bieli baaaardzo kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie to wszystko wyglada. Mam pytanie odnośnie jakości ubrań z yoins. Jak je Pani ocenia? Dodatkowo ciekawa jestem bielizny, tu jakość jest ważna, jest Pani zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  20. Koronki uwielbiam i cieszę się, że są takie modne. Białe, tak jak dzisiaj to prezentujesz to dodatkowa atrakcja. Zachwycam się tym 'braletem' fantastyczny pomysł. Pięknie - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne koronki i mówię to ja- a za koronkami nie przepadam. Śliczna bluzka, kobieco, elegancko i z wielkim smakiem...pozdrawiam Grażynko, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  22. Odjazdowa spódnica , bardzo podobają mi się zdjęcia są takie "prawdziwe" walka z wiatrem i uśmiech na twarzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, naprawdę jestem pod wrażeniem - zestaw elegancki, a jednocześnie dość zmysłowy. Bluzkę taką sama chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też w pierwszej chwili tak jak Sivka pomyślałam, że to sukienka. Koronkowa bluzka jest super, miałam podobną kupić, ale jak jeszcze było zimno, więc spasowałam. Podobasz mi się bardzo w tym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))