piątek, 20 lutego 2015

Zakochałam się :-)





Zakochałam się  całkowicie i bez pamięci, a obiektem  moich uczuć są… zielone półbuty :-))) 
 No dobra, tym tytułem chciałam  Was  trochę podejść i zachęcić do zajrzenia na  mój blog :-).  Jednak  jest w tym dużo prawdy bo  jestem  bardzo  zadowolona z tego zakupu. Zielone, skórzane i mega wygodne.

Półbuty - TKMaxx
Spodnie- Zara
Ramoneska - Pull&Bear
Torba- Asos
Okulary - River Island
Bluza- C&A













Z serii "stare zdjęcia"   Park Guell 2012 r.  - panorama Barcelony














59 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! wszystko pięknie dobrane, pozdrawiam i zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne 😊 Kojarzą mi się ze skrzatami, ale na tym polega cały ich urok 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. sama nie wiem, co mi się tu bardziej podoba - czy one same w sobie (bo świetne! takich u nikogo i nigdzie nie widziałam!), czy połączenie ich z tymi porciętami!
    idealnie dobrałaś spodnie!

    te buty pasują mi właśnie do takiego grunge'owego towarzystwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie :) uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo, nie dziwię się, obłędne są:))
    Całość świetna, mnie jeszcze spodnie baaardzo wpadły w oko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja pierdziele. Super wyglądasz. Spodnie i buty są ekstra, normalnie zazdroszczę :)a i torba też w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To miłość z wzajemnością;) One też Cię kochają, bo wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj jesteś cała moja :)) bardzo ładny maja kolor butki i wyobrażam sobie jakie muszą być wygodne aa i spodnie też fajowe:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, nietuzinkowe. I cały zestaw cudny i intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz rewelacyjnie i z klasą :) niesamowite wyczucie stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym sie zakochala w taych butach! W polaczeniu z kraciastymi spodniami i skorzana kurtka - jest moc!
    Pozdrawiam Grazynko<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. A już myślałam,że tu jakaś sensacja czyha,jakieś zwierzenie,jakieś zdjęcie mężczyzny....a może kobiety :)) a tu buty
    haha,żartuję ,świetne buciki,nie dziwię się,że się podobają:) optymistyczne są! i jak do włosów pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne butki, fason swietny, naprawde do zakochania !! Mam podobne w czerni. Twoje zielone sa po prostu Super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się, też bym się zakochała :) Cały zestaw jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo buty są świetne ale mnie zauroczyła torebka !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny obiekt westchnień. Wzdycham i ja. idealny kolor. I fajnie, że się tak błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  17. buty są naprawdę bardzo ładne :) świetna stylizacja, nieco rockowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwię się, buty super, cały zestaw świetny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówisz...masz :) Jak to fajnie móc realizować swoje marzenia. Grażynko fantastycznie ulokowałaś swoje uczucia i jeszcze tak świetnie połączyłaś z resztą swojego ubioru. Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, a ja w tych portkach! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super te butki, ale mnie np wtakich bardzo zle, wiec podziwiam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam słabość do kolorowych butów, tak więc podzielam Twoje zakochanie :) W tym zestawie wyglądasz jak studentka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał wyglądasz jak milion dolarów !!! Zajefajna stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwi mnie Twoja miłość:)))buty są fantastyczne:))piękne letnie zdjęcie :)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo!! Park Gaudiego i moja kochana Barcelona!! Miasto szczęśliwości:) Twój dzisiejszy zestaw jest świetny i kojarzy mi się z festiwalowym:) Zapuszczaj włosie bo pięknie Tobie w takich dłuższych!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Grażynko, no na prawdę nic złego, w każdym wieku można się zakochać ;D ja też się zakochałam w tamtym roku, w czerwonych, a jestem nieco starsza :D

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wcale się nie dziwię, że zakochałaś się w nich Grażynko. Są śliczne. Podobają mi się tez spodnie. Czy dawno je kupiłaś? Całość bardzo udana. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Spodnie pochodzą z ostatniej jesienno-zimowej kolekcji Zary. Chodziłam koło nich już jakiś czas ale prawie 200 zł wydawało mi się za dużo. Poczekałam i kupiłam teraz na wyprzedaży za 56 zł :-)

      Usuń
    2. Buty są obłędne. A co do ceny spodni to ja też tak robię jak coś droższego upatrzę.

      Usuń
  28. Rozumiem całkowicie Twoją miłość :),spodnie genialne!
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty fajne, lubię taki kolor. Jednak spodnie przebijają wszystko i świetnie wszystko gra.
    Nie dziwię się, że się zakochałaś.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wcale się nie dziwię, że się "zakochałaś" Buty rewelacyjne i ten kolor...sama wiem, że buty potrafią uzależnić, mam w swojej szafie kilka par takich, z którymi nie potrafię się rozstać mimo upływu lat. Może i Twoje będą takie...:)
    Cała stylizacja mega fajna, wygodna i precyzyjnie "skomponowana" Jesteś mistrzynią tworzenia ciekawego i oryginalnego wizerunku. Brawo !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne :) Inne :)
    KIedyś kupiłam sobie pomarańczowe, zamszowe i chodziłam w nich wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Superowe buty ! A tak patrzę sobie na Twoje spodnie i już mam pomysł na swoją poniedziałkową stylizację do pracy. Też mam podobne w kratę tylko w kolorach granatu i ciemnego niebieskiego.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. I portki i buty są do zakochania, ale dla mnie przede wszystkim Barcelona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty i spodnie rewelacyjne, kolor tych butków wow. Bardzo fajny cały zestaw, kupuje, okulary bardzo ci pasują. Zresztą wszystko jest na wow. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ciekawy zestawik, szczególnie spodobały mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zieleń to nie mój kolor aczkolwiek podobają mi się Twoje okulary, w których widać odcienie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw, buciki i okulary baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie buty - rewelacja!!! Reszta zestawu fantastycznie współgra. A co do starych zdjęć to uwielbiam Barcelonę i architekturę Gaudiego (jak widzę to park quell). :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastycznie wyglądasz!
    A buty, rzeczywiście genialne są!

    OdpowiedzUsuń
  41. W pierwszym momencie myślałam, że to martensy :D!!!
    Butki są przefajne i absolutnie trafiają w moje gusta :). Wykombinowałaś z nimi świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka bardzo mi się podoba, a buty muszą być mega wygodne. Jak zobaczyłam zdjęcie z Barcelony to zatęskniłam już za latem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko piękne ,cudowna stylizacja ,pozdrawiam z Barcelony ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  44. No powiem ci kochana, że mega oryginalne są te buty, na pewno wyróżniają się na tle innych :) Ale mnie jednak urzekła torebka, ona to jest dopiero niesamowita, te kolory, wzory i frędzle <3 super!
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie dziwię się, że się w nich zakochałaś.. sama lubię sięgać po zieleń, bo jest dość mało popularna i ulica nie jest nią tak zalana jak innymi kolorami. Fajny rockowy zestaw, bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nooo, przyciągnęłaś. Wiem, że masz wspaniałego męża i przestraszyłam się.No, zawsze mogłaś zakochać się na nowo w mężu :)
    Buty genialne. Świetny kolor i krój. Na pewno pokażesz je jeszcze w wielu odsłonach.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw, wszystko mi się tutaj podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz fantastycznie! U mnie jeszcze za zimno na tego typu stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))