czwartek, 31 lipca 2014

Letni kombinezon





Mały przerywnik w wakacyjnym zwiedzaniu  Włoch. Wszak nie samym zwiedzaniem  człowiek żyje :-), przecież widok morza wieczorem jest  równie piękny jak zabytki Toskanii:-)
 Dzisiaj jedna z  propozycji na wakacyjną imprezę - kombinezon. Mój jest w sam raz na gorący wieczór. Z przewiewnego materiału, odsłaniający jedno ramię. Na wakacje  wzięłam tylko jedne buty na obcasie więc nie miałam za wielkiego pola  manewru w ich doborze do kombinezonu.  Oglądajcie i komentujcie. Zapraszam :-)

























57 komentarzy:

  1. Taki kombinezon idealny na wakacje. Na takim tle to pięknie w każdym ubraniu by Ci było.
    Moje ulubione to zdjęcie drugie od dołu, ach ten kolor morza.
    Nie mogłam się skupić na ubraniu, bo bardzo wakacyjne te zdjęcia - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekki letni i świetnie ci w tym looku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia!!!! cudowny widok !!!Uwielbiam kombinezony a ten podbił moje serce!! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your jumpsuit :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Kombinezon fajny, na wakacje w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki zapierają dech ! Stylizacja niezwykle trafiona i mimo, że panuje minimalizm w dodatkach, to i tak baaardzo mi się podoba :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska dziewczyna w boskim kombinezonie, najgorzej to z tym sikaniem nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. IDEALNY, pięknie Ci w nim, fajne kolorki, a i buty moim zdaniem świetne:))
    Widziałam Cię na fb w nowej fryzurce, jestem zachwycona i zazdrosna, kiedy moje dogonią Twoje?:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajecznie wyglądasz kochana !!! Te widoki ehhh cudnie :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widoki ach, zapierają dech... Kombinezon na upały przecudny... Piękne zdjęcia Grażyno.
    Piszę tę informację na wszystkich ulubionych blogach...
    Niejaka Anita Leokadia Zwolińska - Załuska ukradła moje zdjęcia z bloga, podszyła się pod moją osobę i publikuje je na NK. Nawet w profilu ma moje zdjęcie. To skandal!!!
    Proszę wszystkich o zdemaskowanie tej oszustki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do wiary, jacy ludzie potrafią być bezczelni. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Bardzo Ci pasuje ten kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Grażynko myślałam, że już niczym mnie nie zaskoczysz, a tu proszę bardzo....pięknie i zmysłowo wyglądasz, nie ma się co dziwić, że Polki uważane są za najładniejsze kobiety świata. Minimalizm w dodatkach też wypadł na korzyść tych fotografii, bo i tak oczy nacieszyć można tyloma szczegółami w tle. Piękne foty, nie wiem która ładniejsza. Buty są mega, i chyba trochę ważą, bo są z drewna i skóry. Ależ mi się to podoba na co patrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia!!! Zatęskniłam już za wakacjami. Niestety nie nosze kombinezonów, bo nie mam takiej figury, jak Ty. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci pasuje, ja się do nich jeszcze dla siebie nie przekonałam, na innych owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny kombinezon,świetne zdjęcia :) zapraszam również do mnie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, uwielbiam kombinezony!

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę Ci tego kombinezonu, Grażynko :(

    ja nadal nie znalazłam ŻADNEGO, w którym dobrze bym wyglądała :(

    Tobie w Twoim pięknie!
    no i jak buty idealnie pod kolor włosów dopasowałaś, hehe ;)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy kombinezon:)

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje Ci ten kombinezon :) Nawet bardzo, mimo ciemnego koloru, kwiatki powodują że jest bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega look....Pozdrawiam
    i zapraszam na new post http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kombinezon i te sandały - są naprawdę super :*)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie rewelacja:)) sama góra jest oryginalna, super :)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest.
    Podoba mi się i kolorek i fason,oraz to,ze dobrze podkreśla talię jak i bioderka !
    ładne widoczki,że tez my tu w Polsce nie możemy żyć w takich okolicznościach przyrody...

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful jumpsuit !!! cool.


    xoxo


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kombinezon jest genialny!!!! Szczególnie ta asymetria mi się w nim podoba! Kwiatuszki tez fajne, a najważniejsze, że idealnie leży! Super w nim wyglądasz! Buty pasują jak ulał:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kombinezon jest przecudny!! Te kwiatki mnie urzekły:) A buty dobre zabrałaś, uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kombinezon jest świetny!!! Chyba rozejrzę się po promocjach za jakimś fajnym egzemplażem!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. buty są boskie :) świetnie wyglądasz :) podoba mi się ten zestaw !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia!!! Wspaniale wyglądasz!!!;)
    Kombinezon z butkami świetny!!!! :)
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia! i wyglądasz super!
    pozdr i zapraszam do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo lubię kombinezony, a Twój wygląda super i ma uroczy wzorek :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny fason chociaż kwiatki jakoś tu nie bardzo mi leżą ale bardzo dobrze w nim wyglądasz :) no i jeszcze w taaaakiej scenerii hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I love your jumsuit! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  34. Och, ja kocham kombinezony!
    A Twój jest rewelacyjny, wygladasz w nim bosko!
    Zdjęcia również mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  35. Co do kombinezonów, to nie mogę się zdecydować, czy jestem zainteresowana, czy nie:)) Sama idea średnio mnie przekonuje(jak tu sie wysikać bez całkowitej rozbiórki:D?). Topów na jedno ramię też nie lubię... Ale jak patrzę na Ciebie, to ta wersja nawet nawet jest. Może przez kolory, no i fason dołu. I okolczności przyrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, bardzo oryginalny ten kombinezon :)
    ja jeszcze się nie odważyłam na żaden ale może warto zaryzykować ...

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny wakacyjny look, kwiatki na tkaninie dodają uroku i lekkości
    w ostatnim moim poście również zagościł kombinezon :) tylko w zdecydowanie innych okolicznościach przyrody, no może tylko słońce grzało jednakowo mocno, ja jeszcze nie przekonałam się do tej części garderoby, na razie się testujemy

    OdpowiedzUsuń
  38. kombinezon iscie wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kombinezon i pięknie w nim wyglądasz:)))bardzo lubię kombinezony niestety już nie dla mnie:)))śliczne zdjęcia:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Estetyczny wakacyjny strój ! Jednak wolę Cię w bardziej eleganckim wydaniu

    http://milechwile1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekny kombinezon, bardzo ciekawie uszyty i piekny desen materialu!! Zdjecia cudowne i Ty wygladasz wspaniale, wypoczeta i szczesliwa... nic wiecej nie potrzeba!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sceneria zdjęć fantastyczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Aleś się kochana opaliła, jak murzynicha wyglądasz, oddałabyś trochę potrzebującym (czyt.mi ) hehe :)
    A kombinezon wspaniały, świetne kolorki, które od razu przykuwają wzrok :)
    Zdjęcia cudowne, zapierają dech w piersiach, ja od środy zaczynam urlopowe lenistwo ahhhh :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  44. pieknie wyglądasz i ładne widoki tam masz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz i zazdroszczę widoków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajny kombinezon, świetne widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  47. kurczę ja z pewną wątpliwością podchodzę do kombinezonów,ale Ty wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  48. Kombinezon jest swietny! Wygladasz superrrr :) piekne zdjecia
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    http://www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
  49. kombinezon jest naprawdę hot ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny kombinezon i zdjęcia na które nie mogę się napatrzeć!!! cudne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. ślicznie się opaliłaś! kombinezon bardzo fajny taki wakacyjne, trochę nie pasują mi te sandały, są za ciężkie; zdjęcia - fantastyczne :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. piekny ten kombinezon, ja tez szukam idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty pasują idealnie, świetnie Ci w tym kombinezonie no i śliczne zdjęcia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny ten kombinezon, jest bardzo ładnie uszyty. Widziałabym go w innym deseniu, ale i tak wyglądasz przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. całość wysmakowana a intrygująca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))