poniedziałek, 3 czerwca 2013

Trochę inaczej....

Dzisiejszy look jest  nieco inny niż  zwykle ale nie za sprawą tego co mam na sobie ale  tego co mam na głowie :-). Ostatnio  odbył się  ślub mojego bratanka. Wybrałam  skromną sukienkę ale zaszalałam z fryzurą.  Włosy zostały zaczesane  do góry, podniesione, a  boki za uszy. W porównaniu do  mojego codziennego uczesania, to kolosalna zmiana ( coś  dzisiaj samo się rymuje :-))  ). Jednak bez obaw. Tych którym się nie spodobało uspokajam: wróciłam już do codzienności :-)). 
Do sukienki( Papaya) dobrałam  złote dodatki z neonowymi kolorami i szafirowe buciki (Gino Rossi). Z uwagi na to, że pogoda nie  rozpieszczała założyłam także czerwony płaszczyk.
Miłego oglądania :-)
















57 komentarzy:

  1. EXTRA ! Rewelacyjna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wiesz co Grażynko ?! Wyglądałaś cudnie ! Rewelacyjnie , po hollywoodzku :)) swietnie w takiej fryzurce :) trochę jak Kasia Zielińska , w najlepszym tego słowa znaczeniu !
    Sukienka i reszta tez swietnie , nie boisz sie kolorôw i przepięknie je łączysz !

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba bardzo, bardzo! Fryzura całkowicie odmieniła Twoja buzię ! Nie wiem czy na lepsze, bo i dzisiejsza wersja i ta "codzienna " jest super, ale na pewno wygladasz inaczej. No i biżuteryjny pasek z bransoletką to dla mnie hit! Też Twój własny produkt? Cudowny! I chwaląc dalej genialne połączenie kolorów spokojnej sukienki z odjazdowymi chabrowymi bucikami... Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo Wyglądasz obłędnie, powinnaś tak się czesać na codzien!!! Fryzura uwydatniła wszystkie walory Twojej twarzy. Jestem zachwycona! Sukienka i buciki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Grazynko, zaczne od frzyury;) Fantastyczny pomysl z ta "zmiana"! Odslonilas buzie, a glowa nabrala fajnego ksztaltu - taka odmiana jest czasami kobiecie potrzebna!!! Sukienka idealna na te okazje, swietne dodatki! A zdjecia w plaszczyku pokazaly, jak nieomylne masz wyczucie koloru! Ostatniw zdjecie mowi samo za siebie - wygladalas przepieknie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie. Fryzura obłędna. Doskonała odmiana. Sukienka, buty i płaszczyk po prostu fantastycznie. Zdjęcie pod parasolką jest nieziemskie. Całość po prostu bajka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie powinnaś czesać się tak codziennie! W tej fryzurce podobasz mi się bardzo! Pięknie uwydatnia kości policzkowe;) A sukienka i płaszczyk wszystko na plus! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci w tej fryzurce! promieniejesz!! chcemy taki look częściej :)
    sukienka i buty idealnie połączyłaś :)

    pozdrawiam :)
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Grażynko też JESTEM na wielkie TAK dla Twojej zmiany :)))Niby tylko włosy inaczej uczesane, a może aż ...i zmiana niesamowita :))Masz cudowny owal Twarzy i przy tym uczesaniu widac Cię ''dokładnie''...hahh:)Fryzura jest świetna, wyglądasz PIĘKNIE !!!!

    Całośc delikatna, wysmakowana, bardzo kobieca i z Wielką Klasą !!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję się pod powyższymi komplementami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej fryzurce wyglądasz ekstra!! Widać Twoją śliczną buzię! Bardzo bardzo Ci tak pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem taka fryzurę powinnaś nosić na co dzień, bo dużo lepiej pasuje do Twojej twarzy.Fajne połączenia kolorów, choć ja dałabym do tej zwiewnej sukienki delikatniejsze buty. Ostatnie zdjęcie super.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Grazyna, I love the dress and love the hair. The hairstyle is bold, modern and attractive, you look beautiful. I like to see different with another aspect. The dress is so cute, I love the color and the design is simple and elegant at once. The most spectacular girl at the wedding, I'm sure.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Przez ułamek sekundy myślałam, że masz wygolone boki! Też byłoby super! Bardzo korzystna i twarzowa odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podglądam od dawna tylko po cichutku. Nie było chyba stylizacji, która mi się nie podobała ale dzisiejszy look.... wielkie wow!! Absolutnie moja bajka - sukienka, dodatki, fryzura. Moją uwagę przykuł też zegarek, absolutne cacko :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Świetnie się prezentujesz.
    Buty skradły moje serducho. Są boskie! <3

    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzurka genialna wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podglądam od dawna tylko po cichutku. Nie było chyba stylizacji, która by mi się nie podobała ale dzisiejszy look - wielkie woow. Absolutnie moja bajka, sukienka, fryzura, dodatki (zegarek - absolutny hit)!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tych odwiedzin:-))
      To nie zegarek, to bransoletka...:-)

      Usuń
  19. Jesteś żywym dowodem na to, że im kobieta starsza tym piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz świetnie, fryzurka bardzo mi się podoba. Trzeba ulegac metamorfozom.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Grażynko cudownie! Bo raz, sukienka piękna, buciki mają śliczny kolor! A dwa, Twoja fryzura podoba mi się bardzo! Śmiało, czesz się tak! Wyglądasz super kobieco i z pazurem!!!
    Pozdrawiam ciepło-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze przyznac, ze wygladasz fantastycznie w tej fryzurce!
    Moja uwage rowniez zwrocil pasek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześlicznie wyglądasz, szczególnie na tych fotkach bez okularów :)
    Sukienka piękna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastic and elegant look! Kisses Nieco.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. ale fryz!!!!!!! ekstra wyglądasz!!!! pazur na maxa:D
    fajnie kontrastował z delikatnością sukienki...choć buty też swoje zrobiły:)
    jak dla mnie jesteś mistrzynią stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjnie wyglądasz w tym uczesaniu :) a za buty to bym się dała pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz bardzo elegancko:))sukienka śliczna:))fryzura też piękna możesz nosić ją częściej:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana wyglądasz zjawiskowo! i sukienka, i fryzura..i jakie Ty masz nooogi :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczu od Ciebie nie mogę oderwać!!! Wyglądasz fantastycznie! Począwszy od fryzury, przez sukienkę a na butach i dodatkach kończąc! Perfekcja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka, piękne buciki, świetna całość, fryzura super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. zaglądam tu często i podziwiam Pani kreacje , ta sukienka jak również dodatki po prostu mnie urzekły :)
    pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  32. Grażynko, wyglądasz elegancko i z klasą, tak jak na Ciebie przystało.
    Buty są MEGA piękne, sukienka tak delikatna i cudowna, że grzechem było by zepsuć ją jakim kolwiek naszyjnikiem i Ty to wiedziałaś.
    Myślę, że do tego świetnie się bawiłaś.
    W tej fryzurze jest Ci dobrze, ale chyba już przyzwyczaiłam się do pięknej grzywy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    ____________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. o rany, wyglądasz niesamowicie...bardzo kobieco i zmysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się!
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny kolor sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka jest śliczna! A Ty świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzień dobry Pani Grażyno,
    podglądam Pani bloga od tygodnia. Super. Jednak dzisiejsza stylizacja po prostu przepiękna. Fryzura cudna (jak dla mnie może tak pozostać). Całość delikatna, wysmakowana, elegancka, skromna........... PIĘKNA :)
    W Pani stylizacjach bardzo mi się podoba to, że nawet z odzieży używanej potrafi Pani zrobić coś pięknego i jedynego w swoim rodzaju. Proszę jeszcze tylko zdradzić gdzie kupiła Pani ten piękny pasek i bransoletkę.
    Dziękuję i pozdrawiam, podglądaczka Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Bardzo się cieszę, że z każdej nowej osoby, która tutaj zagląda:-). Co do pytania , to pasek kupiłam w Stradivariusie, a bransoletkę w Mohito :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  39. Fryzura rewelacyjne, a sukienkę wlasnie w takim kolorze i fasonie poszukuje :) piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. OO, jaka ladnie wystylizowana figurka i w ogole calosc ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw doskonały, pod każdym względem! Fantastycznie wszystko dobrałaś: sukienka w kolorze rozbielonego banana, z butami w kolorze... no właśnie, jakim? Kobaltowym? I ten czerwony płaszczyk, zupełne zaskoczenie:) Całość smakowita, niebanalna.
    Fajnie uczesałaś swoje rude włosy i świetnie wyglądasz bez okularów.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaglądam do Ciebie od dawna, chociaż nie zostawiam komentarzy. Świetny blog, a ta stylizacja jest super. Rewelacyjna sukienka i buty. Nie chcesz się ich pozbyć?:-) Chętnie odkupię!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że CI się u mnie podoba. Co do butów, to szybko się ich nie pozbędę ( trochę się na nie wykosztowałam) :-)))

      Usuń
    2. Szkoda, chociaż i tak miałam nikłą nadzieję:) To może chociaż sukienkę, ach ten kolor. Hehe!! Oczywiście żart, ale jak dla mnie zestaw idealny razem z płaszczykiem i dodatkami. Mam rodzinną imprezę w czerwcu i wiem, że w takim zestawie czułabym się bardzo dobrze. Zainspirowana Twoją stylizacją będę szukała czegoś podobnego. Pozdrawiam:)))

      Usuń
  43. Mnie również podoba się ten zestaw. Na pewno czułaś się w nim dobrze. Fryzurka bardzo fajna. Przynajmniej jakaś odmiana. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastycznie! Świetnie wyglądasz w tej sukience, a fryzura - super - bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))