poniedziałek, 2 sierpnia 2021

W stylu lat 70- tych


Zakładając dzisiejsze ubrania zupełnie nie myślałam, że wyjdzie mi stylówka w stylu lat 70- tych. W ostaniej chwili zawiązałam  na włosach chustkę bo pogoda była dość  wilgotna , a przy takiej aurze moje włosy puszą się jak oszalałe ( kręcone się prostują, a  wyprostowane wyginają). Spodnie dzwony kupiłam  kilka sezonów temu. Uszyte są z grubszego lnu i dobrze trzymają  kant.  Oczywiście lata  70- te to mocno kolorowa moda i ktoś mógłby mi zarzucić, że to trochę naciągane ale cała zabawa modą polega na tym, że nie mamy kopiować, a inspirować się. Choć przyznaję, że  tym razem inspiracja była niezamierzona i spontaniczna.













 

4 komentarze:

  1. Tak jak napisałaś! Nie kopiujemy!
    A zainspirowałaś się fantastycznie!
    Świetne te dzwony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie:))mnie się podobają lata 70:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylówka, sama bym w nią wskoczyła. Wszystko jest idealne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))