środa, 28 lipca 2021

Sukienka z efektem tie dye



Tie dye to w  dosłownym tłumaczeniu jest to nic innego jak „wiązać – barwić”. Technika polega na tym, że dowolny element odzieży np. koszulki, bluzy czy bluzki jest przewiązywany taśmami lub sznurkami, a następnie zanurzany w wybielaczu lub barwnikach.

Moja sukienka  pochodzi z kolejnego zamówienia w bonprix  Materiał to dżersej z małą domieszką wiskozy. Świetnie się nosi, przyjemny dla ciała. Moją uwagę zwrócił nie tylko wzór ale też ciekawa kolorystyka- kolor bzu i curry.

Sukienkę możecie  zobaczyć TUTAJ













 


5 komentarzy:

  1. Kolory sukienki są piękne. Taki nieoczywiste połączenie barw czyni ją ciekawą.
    Co do barwienia opisaną metodą - moda sprzed czterdziestu lat wraca z wielką pompą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna sukienka :) Pamiętam czasy, kiedy szyto z pieluch tetrowych i tak farbowano :) Pięknie wyglądasz, miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka:)))jak byłam młodą dziewczyną i w sklepach niewiele było, farbowałam rzeczy w ten właśnie sposób:)))))efekt może taki nie był ale i tak mnie cieszyło:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kiecki na lato są idealne!
    A ta ma super kolorystykę dla rudej:D
    Pięknie Ci w niej!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))