sobota, 10 lipca 2021

Lawendowa sukienka

 


Mam dzisiaj dla Was propozycję prostej sukienki z dżerseju.  To popularna tkanina, której atutem jest rozciągliwość i  mała podatność  na zagniecenia.  Swoją sukienkę zamówiłam w Bonprix. Lawendowy kolor i letnie skojarzenia z Prowansją w  dużej mierze zdecydowały  o moim wyborze.

  Na stronie Bonprix jest informacja, że czas oczekiwania  na sukienkę to 3-4 tygodnie ale byłam mile zaskoczona bo przesyłka  dotarła   po około 10 dniach. 

Sukienka - tutaj









3 komentarze:

  1. Bardzo ładna sukienka i w pięknym kolorze:)))torebka i buty super dobrane:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudzielec w lawendzie i jest piękne:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))