wtorek, 19 maja 2020

Miętowy garnitur



Pastelowe kolory to bardzo gorący trend  tego sezonu. Lilaróż, baby blue, pudrowy róż, delikatny pomarańcz, cytrynowa żółć i mięta on wiodą modowy prym tej wiosny i lata. Do jednych  cukierkowe dla innych subtelne. Same zdecydujmy jak je będziemy nosić. 
Ja zdecydowałam się na miętowy, letni garnitur z Bonprix. Spodnie mają cygaretowy fason z wygodnym stanem.  Marynarka dwurzędowa z wykładanym kołnierzem. Praktyczny bo można wyprać go w pralce. Do tego kolorowa bluzka by go nieco ożywić i buciki w neutralnym kolorze. 

Marynarka - tutaj
Spodnie - tutaj
Buty- Zara
Koszyk - nn











11 komentarzy:

  1. Świetny garnitur, krój i bardzo ładna ożywcza bluzka, rewelacyj na stylizacja, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnitur petarda, leży na Tobie perfekcyjnie, a i ten kolor... no cudo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny garnitur oraz perfekcyjne dodatki .Wyglądasz jak business woman!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w garniaku i tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Grażyno Twoja propozycja. Taka elegancka miejska :)
    Wszystko idealnie dobrane.
    Pozdrawiam Cię nadal majowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw, pięknie wyglądasz. Wiosno trwaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O fiolecie zapomniałaś wspomnieć, bo to właśnie on akże jest hitem tego sezonu :)

    Miętuskowy to również moj ulubiony kolor, za garniturami nie przepadam, pewnie dlatego, że nie wiedziałabym jak je nosić, ale taki miętusek to sama bym wciągnęła <3 super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy garnitur - świetny świeży kolor. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))