wtorek, 24 września 2019

Pierwsza jesienna propozycja.






To lato minęło mi wyjątkowo szybko. Nie zdążyłam  się nim  nacieszyć i już odchodzi. No cóż taka jest  kolej rzeczy i nie ma się co nad tym za długo rozwodzić. 
Moja pierwsza jesienna stylizacja nie jest wyszukana. W zasadzie oparłam ją na tym co od dawna jest w mojej szafie.  Czarna baza ( spodnie i koszulka) , a do tego marynarka ( żakiet)  w kratkę. Nowością jest torba - siatka kupiona na wyprzedaży. Ostatnio moja ulubiona bo jakoś dziwnie pasuje prawie do każdej stylizacji:-)))












9 komentarzy:

  1. Świetnie wygądasz, skórzane spodnie są genialne

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jesienny zestaw:))marynarka świetna:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna propozycja, taka trochę z pazurem ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze wyglądasz w takich spodniach, stylówka na luzie, wszystko zgrane, jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Grażynko, wszystko pasuje👍👍, super... serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam rzeczy, które dziwnie do wszystkiego pasują:D
    A zestaw czadowy!!! Mogłabym tak biegać!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i zgrabnie prezentujesz się w pierwszej jesiennej stylizacji.
    Jakoś nie potrafię pożegnać się z latem... Na razie zmieniłam wystrój salonu :D
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na tą bardzo ciekawa stylizację, pomyślałam sobie TO JUŻ JESIEŃ..... SZKODA LATA. serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, lato minęło jak szalone, ledwo zanotowałam w śwaidomości, że w ogóle było. Ale jesień kocham, bo właśnie chociażby można się bardziej poubierać. Tak kreatywniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))