piątek, 15 lutego 2019

Sweter w skandynawskim stylu




Swetry w skandynawskim stylu charakteryzują się określonym wzornictwem. Grube sploty, śnieżne  czy geometryczne motywy to ich znak rozpoznawczy. Pojawiają się one  nie tylko na swetrach ale także  czapkach, szalikach  czy skarpetach. Kojarzą  nam się z ciepłem i  przytulnym klimatem.

Mój jest  bardzo kolorowy  i trochę  wychodzi poza  ramy spokojnej kolorystki skandynawskich  swetrów. Wypatrzyłam  go w Zarze na wyprzedaży. Wypatrzyłam i kupiłam :-).

















17 komentarzy:

  1. Takie oversizowe swetry to teraz bardzo modny element stroju. Fajnie go zaprezentowałaś ze spodniami z lampasami. Pozdrawiam Cię serdecznie Grażynko.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, na sieciówkowe salony wkroczyły awangardowe formy rodem od rękodzielniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter super, świetny ma wzór, pięknie wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweter i w bardzo ładnych kolorach:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny sweter.
    Wyobraź sobie Grażyno, że kiedyś takowe dziergałam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie przepadam za swetrami, ale ten byłabym skłonna włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter. Może kiedyś wydziergam sobie taki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknu jest ten sweter. Bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłby błąd, gdybyś go nie kupiła!!! Rewelacyjny jest!!! I do portek pasuje idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Grażynko, śliczny jest ten sweter, masz oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. BARDZO ŁADNY SWETEREK, CAŁOŚC SUPER, POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym powiedziała że to swetr w stylu Majów z Meksyku.
    Zapraszam do mojej strony http://krystynaczarnecka.pl/.
    Serdeczne pozdrowienia znadsztalug malarskich.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Super swetrzysko, idealnie dobrany dół. Świetne zdjęcia, nadrabiam zaległości blogowe, bo mnie choróbsko ostatnio wyłączyło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wróciły te skandynawskie wzory - baaaardzo je lubię.
    Pięknie :) )))
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sweter, bardzo lubię skandynawskie wzorki i w ogóle wzornictwo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))