wtorek, 23 października 2018

Szary z brązem


Szmizjerkę zamówiłam w Bonprix. Spodobały mi się te geometryczne wzory i kolorystyka. Szarość połączona z brązem to ciekawy duet, który na żywo prezentuje się jeszcze bardziej atrakcyjnie. Sukienka uszyta z lejącego materiału. Gdy robiłam zdjęcia był ciepły słoneczny dzień i w sumie spokojnie mogłam do niej założyć tylko cienkie rajstopy ale...chciałam czegoś innego. Połączenie szarych, dawno nienoszonych spodni ze szmizjerką i utrzymanie całości w spokojnej kolorystyce dało efekt eleganckiej propozycji np. do pracy. Co myślicie?
Jak wygląda sukienka w tradycyjnej wersji zobaczycie TUTAJ. 














15 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona u uważam że spodnie wydobyły jej piękno .Super ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szmijzerka jest totalnie w moim stylu sprawdzę ją na stówe:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko. Też lubię łączyć spodnie z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie, wyglądasz fantastycznie w tej szmizjerce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Tak trafnie połączyłaś kolory, że nic dodać, nic ująć. Bardzo mi się podoba. Świetna stylizacja na jesienną pogodę. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szmizjerka, bardzo podoba mi się kolorystyka tego zestawu :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest boska! Z portkami i bez portek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :) nawet nie pomyślałam, że brąz i szarość tak ładnie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie kolorów...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje stylizacje! ;) Przepiękna szmizjerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kiecka, robiłam ostatnio zamówienie i nie wiedziałam jej, u mnie lada chwila będzie też post z ciuszkiem z Bonprix, ale całkiem w innym klimacie. Twoja stylizacja jest bardzo przemyślana, wyważona, idealna na wiele spotkań i do pracy. Ze spodniami świetny duet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzialam juz na insta....sukienka jest genialna :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Bardzo podoba mi sukienka. :)
    Świetnie się prezentujesz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))