piątek, 29 czerwca 2018

Falbany- wakacyjny trend

Falbany - kobiecy trend, który przybiera na sile zwłaszcza wiosną i latem. To one sprawiają, że prosta bluzka   czy sukienka może stać się wyjątkowa. Falbany kojarzą się ze zwiewnością i delikatnością i nierozerwalnie związane są z wakacjami. Stąd kilka moich propozycji ze  sklepu ZAFUL

Trzeba jednak pamiętać, że ich nieumiejętne dopasowanie do  naszej sylwetki może ją zaburzyć np. poszerzyć niepotrzebnie  biodra  czy uwydatnić obfity już  biust. 
Z drugiej strony kto by się tym na wakacjach przejmował :P 😋😋😋

Korzystajcie z kodu rabatowego na stronie sklepu-  " ZafulW "


























9 komentarzy:

  1. Ostatnio w bluzeczkach, sukienkach, spódnicach, a nawet spodniach pojawiło się sporo falban. Mnie się podoba taki trend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię od zawsze falbanki:)))chociaż u mnie trzeba z umiarem:)))fajne propozycje:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Falbany i falbanki to taki dziewczęcy i romantyczny nieco element. Osobiście lubię je choć nie w nadmiarze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Falbanki są fajne, ale ja się jakoś nie mogę do nich przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten trend ale nie na sobie, serdeczności dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Falbany to raczej nie moja bajka /ze względu na sylwetkę/ ale spódnicę mam podobną, może pokażę...pozdrawiam Grazynko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam falbany, więc ten trend jak najbardziej przypada mi do gustu :)!!! Spódniczka w grochy jest boska :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taki trend. Można poczuć się bardziej dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Falbany , groszki czyli kropki , dekolty - odkryte ramiona to wszystko bardzo kobiece - wdzięczne .
    Bardzo fajne zestawy ubrań .
    Pozdrawiam
    zapraszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.pl
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))