czwartek, 28 września 2017

Modna krata





Dzisiaj śmiało mogę  napisać, że swoją marynarką wpisuję się w obecny 'kratkowy- szary" trend. Całe szczęście nie  byłam zmuszona do nowego zakupu bo marynarka ma swoje miejsce już od jakiegoś  czasu w mojej szafie. Jednak prawda jest taka... Marynarki nie kupiłam ale za to nabyłam czerwony , cieplutki szal, czarne, jesienne botki ( te mam na  nogach) i ciepłą, zimową  czapkę... 🙈 🙈 🙈.

Marynarka i  bluzka - C&A
Spodnie i torebka- Zara
Buty- Mango
Okulary- pamiątka z wakacji



















24 komentarze:

  1. Piękny zestaw, też się rozglądam za taką marynarką...

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto trzymać niektóre rzeczy w szafie:)))bardzo ładna marynarka:)))właśnie mam zamiar kupić sobie jakieś botki,Twoje bardzo mi się podobają:)))super wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie kratki z bluzką w kwiatki,koreluje super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad marynarka w kratę ale chyba zrezygnuję /no chyba, że się coś trafi/. Fajnie, że masz taka marynarkę, ja za to mam czerwony szal /nawet dwa/. Świetna torebka. Serdecznie pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna marynarka :) Całość bardzo ładnie dobrana :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw, idealnie spasowany, torebka jest cudna i bardzo tu pasuje, świetna marynarka i buty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja, wygląda Pani bardzo świeżo i energetycznie. Pozdrawiamy, Ledor Fashion.

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dodać nic ująć...wyglądasz pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj coś nie mogę się przekonać do tej mody na męskie marynarki od garnituru:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja marynarka jest teraz modna,ale zawsze wygląda świetnie! Klasyk! Pięknie się prezentujesz! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta szara kratka świetnie komponuje się z bordową torebką. Aż nabrałam ochoty na taki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka i żakiet - oj kusi i mnie ta kratka Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe połączenie wzorów. Ja w szafie mam od dawna sporo krat i kropek bo lubię bardzo, tak więc całkiem przez przypadek wpisuję się w obowiązujące trendy :) pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Boszsz, te trendy... :D Fajnie, tak męskawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest GIT!!! Taki nowoczesny dandys wyszedł:D

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak! nonszalancko, po męsku... UWIELBIAM taki styl... Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  17. krata z ta bluzka i ta torebko - genialnie!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie , kraciaste ubrania są w każdym sklepie, nawet garnitury męskie pojawiły się z tym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna całość! Bardzo podoba mi się kombinacja kolorów, a marynarka jest po prostu ponadczasowa:). Pozdrawiam cieplutko, Renata

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja , odważne połączenie kwiatów bluzki i kraty marynarki dobrze się obroniło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kratę, marynarka jest boska ! Poluje właśnie na taką

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, te BUTY !!!! tak fantastycznie stworzyły tę stylizację !!!! Taki męski świat w kobiecym wydaniu . :)))) Kisses - Margot

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw w każdym elemencie i w całości, kratki, kwiatki i dresy razem, uwielbiam, super proporcje sylwetki i piękne ożywienie kolorem ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))