poniedziałek, 12 grudnia 2016

Perfumy VABUN Radka Majdana




Kiedy dotarła do mnie paczka z perfumami pomyślałam  sobie, że "upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu", a mianowicie sprawię prezent mężowi i synowi i jednocześnie podzielę się ich opinią na blogu.
Szczerze przyznaję, że nie miałam pojęcia o istnieniu tych perfum ...Okazuje się, że Vabun to perfumy Radka Majdana, których premiera odbyła się jesienią 2011 r.  

Jeśli chodzi o  wizualną stronę to perfumy prezentują się naprawdę  dobrze.
Vabun  Gold posiada elegancką buteleczkę w pięknym  złotym kolorze z delikatnymi  czarnymi napisami. Ten zapach spodobał się moim  chłopakom najbardziej. Lekko słodkawy, a jednocześnie korzenny zapach z wyraźną nutą piżma. Odpowiedni na wieczorne wyjścia i okazje.

Vabun Sport tutaj opakowanie  bardziej "ostre" przestawiające męskie plecy pokryte tatuażami. To  opcja dla wielbicieli cięższych perfum. Trochę mniej wyrafinowany. Jak powiedział mój mąż " bardziej na co dzień". Też podzielam tę opinię. 

Zapach obydwu perfum jest trwały. Sama eksperymentowałam i psiknęłam na przegub dłoni wieczorem po kąpieli okazało się, że perfuma rano jeszcze była  wyczuwalna. Choć wydaje się, że Gold utrzymuje się dłużej niż Sport. 

Perfumowane żele pod prysznic utrzymane w podobnej szacie jak perfumy. Przeznaczone do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Delikatnie  myją i nawilżają skórę  a także sprawiają, że ciało ładnie pachnie:-) 

Jako ciekawostkę dodam, że w pierwszym kwartale 2017 roku mają zadebiutować dwa zapachy kobiece. Ciekawe jakie będą... :-)

















12 komentarzy:

  1. wow! ja też nie miałam pojęcia, że Radosław ma swoją linię perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dostałam inne, i też bardzo się cieszę, bo mężowi się podobają, on testuje a ja zbieram oceny. Świetnie poradziłaś sobie z błyszczącymi opakowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i lubię :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych zapachów ale buteleczki prezentują się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kupię swojemu mężowi;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, flakony są bardzo ładne, eleganckie. Jeśli panowie są zadowoleni, to sama radość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale chętnie poznam :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych perfumach, ale są ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos slyszalam o nich, ale nigdy ich nie widzialam. Jak bede w Polsce musze wyprobowac jak pachna. Bardzo mnie nimi zaciekawilas, Grazynko. Dziekuje Ci za ich prezentacje. Serdecznie Cie pozdrawiwm:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, mąż nigdy ich nie miał. Pozdrawiam Grażynko serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))