sobota, 27 sierpnia 2016

Druga odsłona pomarańczowej sukienki



Pomarańczowa sukienka pojawiła się na blogu jako propozycja andrzejkowej stylizacji pod koniec ubiegłego roku. ( Orange dress ). Dzisiaj ta sama sukienka w wersji miejskiej. Jeśli  chodzi o kolorystkę dodatków to podobnie jak wtedy są w odcieniach brązu jednak ich charakter jest zupełnie inny. Sukienka przy  dziennym świetle nie daje efektu połysku, co przy tej propozycji uważam za  plus.

Sukienka- Mohito (kolekcja Gold Label) 
Buty- Asos
Torba - Galeria
Pasek- sh








31 komentarzy:

  1. Piękna ,spokojniejsza wersja tej sukienki. Zaskoczyłaś mnie tym razem brązowymi dodatkami, miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje fajne ale dzisiejsza to moja faworytka...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka to prawdziwy ogień wręcz stworzona jest dla Ciebie! Cudny kolor i styl.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz w pomarańczowym :) . Dodanie brązu to świetny pomysł. Paznokcie i szminka w kolorze włosów i sukienki pięknie to wszystko podkreśliło. Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańcz bardzo dobrze komponuje się z brązem :) i w tych barwach bardzo Ci dobrze, choć chyba wolałabym zobaczyć Cię w dłuższej rozkloszowaną wersji, coś podobnego jak ta niebieska spódnica ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta pomarańczowa,fajnie współgra z włosami! :) miejska wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście ta obecna wersja podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba Twoja sukienka:))dodatki też świetne dobrałaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo twarzowo i nowocześnie a kolor wspaniały.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Wiesz, że uwielbiam Twój kolor włosów a ta sukienka tylko go podkreśla. Extra !
    Pozdrawiam Grazynko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień pomarańczu! Ja ostatnio polubiłam ten kolor,chyba nadchodząca jesień mnie nastroiła, ale nosze jeszcze w letnim wydaniu.Cudnie wygląda z brązami i oczywiście z twoim kolorem włosów! Świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepieknie wygladasz Grazynko!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tym zestawieniu, świetny brąz dodatków do tej prostej, i przez to ciekawej sukienki, bardzo spójnie :)
    Pozdrawiam, Ola
    https://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To Twoje kolory Grażynko. Wyglądasz fantastycznie. Kolory bajeczne od sukienki i Twoich włosów. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam mniam mandarynka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna ta sukienka i świetny pomysł z tym paskiem!

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię taki kroj sukienek, uwielbiam takie buty! Wskoczyłabym w ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie wyglądasz <3 świetne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, ja lubię oglądać posty, w których są te same ubrania, w końcu w nich chodzimy, a nie tylko pokazujemy. Bardzo podobają mi się buty, bo sukienka oczywiście też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kiecka! Lubie Cie w pomarańczach.... Pozdrawiam Grazynko!

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana chylę czoło !
    rewelka ! <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ten odcień pomarańczy, lekko rdzawy, przygaszony 😊 Nos te sukienkę cześciej, bo jest świetna 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pasuje Ci ta sukienka :) Ładny odcień. Piękna jest też torba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma to jak kupić taką sukienkę na imprezę, by móc ją potem założyć nawet do pracy. Powstała spokojna i elegancka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie wersje są rewelacyjne!!! Grażynka, Ty to potrafisz pokombinować:))
    I super w obu wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zgranie koloru pomarańczowego. Śliczna sukienka i szalenie pasuje do Twojej urody i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie! :) Podoba mi się takie zestawienie! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię zameczki z tyłu. Fajnie ją zestawiłaś z dodatkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))