czwartek, 18 sierpnia 2016

Black & White




Pomyślałam, że skoro wolnym krokiem  lato się od nas oddala trzeba maksymalnie wykorzystać moje białe ubrania. Oczywiście i jesienią i zimą można je zakładać lecz z pewnością to letni czas jest idealny do ich noszenia. 
Czerń i biel połączenie uniwersalne i ponadczasowe. O ile spodnie już  widzieliście to bluzki w  całej okazałości chyba nie 😍
Spodnie i torebka - Zara
Okulary- Reserved 
Bluzka- pamiątka z Hiszpanii
Koturny - Nine West

















29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, świetna bluzeczka i torebka, a w kulotach bardzo Ci pasuje :) Zatrzymujmy to lato ile się da :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny letni zestaw. Lubię połączenie bieli z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam że biały kolor najlepiej się prezentuje latem:)))piękny zestaw i zawsze na czasie:)))zachwycam się również Twoja torebką:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. B&W zawsze się sprawdza, lato to najlepsza pora dla bieli. Trzeba to wykorzystać póki jeszcze lato jest z nami. Oby jak najdłużej. Torebka super, pięknie pasuje do całości...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, ładnie wygladąsz.
    Torebka- genialna !!!!
    Buty tez :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, torebka i buty fantastyczne, u kogoś takie spodnie mi się podobają, ale siebie absolutnie w takich nie widzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie czerni i bieli zawsze się sprawdzi. To ponadczasowe zestawienie można okrasić małym dodatkiem kolorystycznym, tak jak to, Grażynko, zrobiłaś. Torebka i buty ożywiły stylizację. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka super i takie połączenie wygląda genialnie. Prosto, ale jakże stylowo i elegancko. Bardzo mi się podobają koturny - taaakie wysokie, mają bardzo zgrabną podeszwę, pomimo tej wysokości wyglądają bardzo lekko.
    śliczne zdjęcia - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w Twoich spodniach, uwielbiam takie kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam podobne spodnie w mohito ale jakoś się nie odważyłam. To był błąd - może na mnie też wyglądałyby tak świetnie jak na Tobie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny zestaw, spodnie jak już wcześniej wspominałam są świetne :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze wyglądasz w tym kroju spodni, a nie są one łatwe do noszenia. Bluzka świetna. Mam podobną i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. zachwycam się spodniami - są boskie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś stylowa i niebanalna jak zwykle, Grażynko :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzkę i torbę chętnie bym ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Grażynko świetny zestaw! Biel i czerń- połączenie zawsze udane, ale u Ciebie do tego oryginalne i niebanalne.

    OdpowiedzUsuń
  17. O bluzce już pisałam na insta...love it, love it. uwielbiam zestawy B&W...a krateczka to najmodniejszy wzór zarówno w modzie jak i dekoracjach wnętrzarskich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby tylko blach & white, a jakie bogactwo wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie super zestaw. Połączenie bieli i czerni zawsze wygląda elegancko. Szczególnie podoba mi się bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie jak zawsze,ale ja nie o tym ....dziękuję bardzo za pozdrowienia, które podałaś przez Anię,to było bardzo miłe :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Grazynko, jak zawsze zachwycasz mnie swoim niebanalnym stylem!!! Pieknie jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. masz rację, trzeba wykorzystać, ze jeszcze mamy trochę lata i polatać w białych spodniach :) fajnie , ze całość przełamałaś bordową torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja :D
    Zapraszam girl-with-passion.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie jest, a do tego stylowo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja, klasyczna i jednocześnie bardzo nowoczesna.W kulotach wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw Grażynko. Wszystko dobrałaś fantastycznie. Bardzo mi się podoba Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))