środa, 24 lutego 2016

Red





Dzisiaj moc energii i koloru. Prawdziwy red total look. Całkowite przeciwieństwo ostatniego zestawu. W ten szary i dżdżysty dzień mocno wyróżniałam się na rzeszowskim rynku :-).
Płaszczyk byl już kilka razy pokazywany na blogu, a tak na marginesie to jest do sprzedania. Można go zobaczyć w zakładce " Mam coś do sprzedania", a  zainteresowanych proszę o kontakt na maila. Jeśli chodzi o spodnie, to chyba pierwszy raz na blogu. Pochodzą z wiosennej wyprzedaży F&F.

Płaszcz- H&M
Spodnie - F&F
Sweter- mahogany.pl
Buty - Bereshka 
Torebka - sh











31 komentarzy:

  1. Wiesz Grażynko, że ja kocham czerwony kolor, z granatem, z niebieskim, świetnie się komponuję. Bardzo ładne zdjęcia, chociaż "mokre", spodnie mają ciekawy krój, płaszczyk też fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak ruda w czerwieni! Moc na maxa:))
    Nawet gołąb się za Tobą obejrzał;))
    Pozdrowionka Grażynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko, tak Ci ładnie w tym płaszczyku - dlaczego go sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest moc! Genialnie wyglądasz taka ożywiona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do wiary, ale kiedyś miałam prawdziwego hopla na puncie łączenia czerwieni z niebieskim. Teraz mam sentyment ;) Świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony płaszcz super /kiedyś też miałam/. Ciekawe połączenie kolorów.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, że przełamałaś tę czerwień granatem. Świetnie wszystko pasuje Ciebie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie ożywiłaś rzeszowski rynek! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że masz swój styl. Nie zmieniaj się. Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Total look to jednak nie jest, bo przełamałaś go niebieskim:):):). Płaszczyk bardzo twarzowy. Pozdrawiam Cie serdecznie.

    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, energetyczny look z nutą retro!!!! Super Grażynko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyca mnie energia tych kolorów! Pewnie byłaś najciekawszą osobą na całym rynku i najbardziej rzucającą się w oczy:) Zimą tak bardzo brakuje koloru na ulicach, dobrze, że czasem trafi się taka perełka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawde musialas sie wyrozniac w tym szarym otoczeniu... Pieknie wygladasz w takim soczystym, wyrazistym zestawieniu kolorystycznym! Blekit swietnie kontrastuje z czerwienia...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu zaglądam na Twoją stronę. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, jest w nich i nuta poezji, i odrobina szaleństwa, kobiecość, młodzieńczy wdzięk, wyobraźnia i radość życia...
    Pozwoliłam sobie zapisać adres Twojego bloga na liście swoich ulubionych.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czerwonemu kolor, dodaje energii. Płaszcz bardzo mi się podoba, sama mam podobny i lubię go nosić.

    OdpowiedzUsuń
  16. zestawienie dzwonow i dlugiego plaszcza w tym samym kolorze wyszlo genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna kolorystyka a całość piękna, elegancka i kobieca:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mocne wejście :):):) energia rozpiera !

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszedł ten kobalt z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna stylizacja :)

    Zapraszam do siebie : blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przypomniałaś mi jak kiedyś uskuteczniłam taki red total look ,gdy wybrałam się do Warszawy :)
    Lubię tak właśnie,świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, w życiu bym nie powiedziala, że nam rudzielcom będą pasowaly czerwienie- a tu proszę, wszystko huczy i gra :)

    golfów generalnie nie lubię, ale Twoj ma bardzo ladny kolor- świetnie kontrastuje z wlosami i czerwienią :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Grażynko mnie przede wszystkim zachwyciła Twoja fryzura! wyglądasz fantastycznie!!! zestaw bardzo energetyczny chociaż dla mnie to raczej kolor ceglasty niż czerwony ale może to tak widać w moim komputerze ;), świetne spodnie, lubię takie szerokie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i bardzo twarzowy odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powtarzam się, ale jesteś mistrzynią koloru !!! Pięknie Ci w tym kolorze, z pewnością nie przejdziesz nie zauważona na ulicy...i to oczywiście w pozytywnym tego stopnia znaczeniu:)
    Po prostu pięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny zestaw! Czerwień to zdecydowanie Twój kolor :-) Świetnie wyglądasz i nie dziwię się, że zrobiłaś największe wrażenie na przechodniach tego dnia, bo gdyby Cię zobaczyła to sama bym się obejrzała i pomyślała " ale się super ubrała! " :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))