czwartek, 27 listopada 2014

O włosach, botkach i skórze






Zawsze  widujecie mnie w prostych włosach, to efekt używania prostownicy. Z natury moje włosy są kręcone. Oczywiście nie jest to burza loków ale mniej więcej prezentują się tak jak na  dzisiejszych zdjęciach. Włosy samoistnie  wyschły po umyciu i tylko  nałożyłam na końcówki  trochę olejku. Nie jest to jednak jeszcze efekt który mnie zadowala.  Dla mnie jest  średnio. Chcę zapuścić  włosy  jeszcze co najmniej  10 cm i  całkowicie odejść od suszenia suszarką, modelowania szczotką i używania prostownicy. Już od późnej wiosny nie ścinałam włosów i mam nadzieję, że do następnej wiosny  wytrzymam :-).
Teraz o ubraniu. Czarna, skórzana spódnica pojawiła się w mojej szafie już  kilka  sezonów temu i kilka  razy była prezentowana na blogu. Tam samo i skórzana kurtka. Myślę, że są to rzeczy  z tych ponadczasowych nie należących  do " wybryków"  danego  sezonu,   które zakłada się   naprawdę  często. Botki pochodzą ze  sklepu Renee i pokazywałam je w tym poście. Są przewygodne i biegam w nich na okrągło:-). Kolorowym elementem zestawu jest  kraciasta koszula. 


Kurtka- wymiana
 Skórzana spódnica - nn
Koszula- sh
Torba - Allegro
Botki - Renee
Okulary- Ray ban












50 komentarzy:

  1. Grażynko, kupuję Cię dzisiaj w całości. Od stóp do głów. Świetna spódnica. Taki fason, oprócz ołówkowych bardzo lubię. Ale w takim zestawieniu jest super i ta koszula... EXTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I so love that skirt!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym miala takie
    krecone wlosy nigdy w zyciu bym ich nie prostowala:) zapusc tez grzywke bedzie fajnie wygladalo:) swietna spodnica

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie zaskoczyłaś .. włosami...mnie się bardzo podobasz w kręconych..a spódnica boska.. :)
    ps. zapraszam nieśmiało - konkurs u mnie na blogu...pzdr Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz kiedyś czytałam ze masz kręcone , falujace powiedziałbym ;) ja tez ...
    Ciuchy fajne , podobnie dziś Lidia Retromederna ;);) choć osobiście nie lubie skory do skory ;)()

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażynka mamy takie same włosy! Moje po wysuszeniu identycznie wyglądają!
    Ale fajnie Ci w kręciołkach:D
    Hehehe, Ty zapuszczasz, a ja dzisiaj idę na ścięcie...dobrych parę centymetrów. Nie chcem, ale muszem ;)

    A zestaw - pełen odjazd! Z pazurem! Spódnica jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna fryzura - podoba mi się.
    No właśnie - mamy dziś podobne zestawy ;) Świetna torebka do tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie, ze Ci sie tak kreca! Ja zawsze chcialam miec takie fale na wlosach.... Podobaja mi sie, sa takie naturalne i wydaje mi sie, ze im dluzsze tym beda jeszcze fajniejsze;)
    Zestaw super, takie "skorzane" total looki uwielbiam! Wygladasz bardzo mlodzienczo;)
    Buzaiki Grazynko! Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziecie z Tarą jak siostry, jak już Ci włosy podrosną. Rude i falowane! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, moje włosy wyglądają bardzo podobnie, gdy ich nie wyprostuję :>
    witam w klubie ;)

    spódnica, Grażynko - piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo elegancji, stylizacja kojarzy mi się z grungem z lat 90 ;) A co do włosów, to z miłą chęcią zamienię swoje proste druty na kręcone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci zazdroszczę, moje włosy są proste jak drut... A zawsze chciałam mieć fale i loki!
    Zestaw super, wszystko mi się podoba, lubię skórę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Grażynko, w prostych włosach bardziej mi się podobasz, wiem, że takie prostowanie jest uciążliwe i szkodzi włosom, dobrym wyjściem jest zabieg keratynowy (kiedyś o nim pisałam), nie jest tani ale pożyteczny dla włosów i nic nie musisz z nimi robić po umyciu, na prawdę świetna sprawa; ale jak się na niego nie zdecydujesz to spróbuj chociaż grzywkę prostować to daje fajny efekt (ale sie rozpisałam:) )
    Spódniczki i torebka - super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie zamówiłam ostatnio książkę Anwen "Jak dbać o włosy", tam na pewno będzie o pielęgnacji kręconych. Moim głównym problemem jest puszenie. A z prostownicy też bym chciała zrezygnować.

    Spódnica mi się bardzo podoba! Chociaż ja zostawiłabym ją jako jedyny element skórzany stroju.

    OdpowiedzUsuń
  15. skóra skórą ale ja kratkowo koszulowa maniaczka zazdroszzę koszuli!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica świetna ,bluzka także! :),włosy bardzo mi się podobają!:)moje z natury są proste...jak pokręcę ...z godzinę ,może się utrzymują...tak,że szkoda czasu na nie :)
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look and cute bag! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ci zazdroszczę tych kręciołków!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo świetna taka long skórkowa spódnica! ;)
    W połączeniu z czerwoną kratą wygląda to GENIALNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak włosie Ci jeszcze podrośnie to z Tarą będziecie do siebie bardzo podobne:):) Kochane rudzielce!! Nie sądziłam że masz takie cudne fale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... to ja będę trzecia, bo też mam takie włosy :D
      Grażynko piękny zestaw i włoski też fajne!!!

      Usuń
  21. Spódnica świetna, z kurtka idealnie. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Super !!! Grażynko fajne naturalne włoski, dobrze Ci w nich !
    Zestaw świetny, kobiecy i z pazurem !
    Uściski :)
    P.S. Nie dziękuj mi ;) Jestem tu bo lubię Ciebie i Twojego bloga ! Tak po prostu bez interesownie !

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne masz te włoski !! namawiam Cię do zapuszczenia ,to będzie wyglądać bosko ! ja nigdy ,przenigdy nie suszę włosów,myję pod wieczór zazwyczaj i same schną,to co u mnie zazwyczaj widac to samoukładanie się :) raz na 100 lat u fryzjera uprasuję.
    fason spódnicy -mój ulubiony !

    OdpowiedzUsuń
  24. No to mnie zaskoczyłaś z tymi włosami !!! Nigdy bym nie powiedziała, że masz kręcone...przyznam, że w jednych i drugich jest Ci do twarzy:)))
    Piękny ponadczasowy strój nam dziś zaprezentowałaś. Całość prezentuje się świetnie:)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na urodzinowe candy w świątecznej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam takie włosy:) I bardzo długo byłam uzależniona od prostownicy. Niestety moje włosy się zbuntowały i wysuszyły na wiór:) Teraz suszę tylko suszarką grubą i jest zadowolona, no a włosy nie puszą się:)
    A Twoja spódnica zaraz po Twoich włosach podbiła serce moje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdanie fryzurka świetna, a jak podrosną (życzę cierpliwości) będzie jeszcze lepiej, taka burza rudych kręconych...ach cudo!!! Skóry fantastyczne i ponadczasowe -uwielbiam, w tym sezonie bardzo modne i te z prawdziwej skóry i eco. Pozdrawiam :)
    http://fashionliloo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Grazynko wygladasz swietnie ! Stylizacja fantastycznie :) uwielbiam skore :) wloski wygladaja lekko I bardzo ci w nich Fajnie :) x

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolę Cię w krótszych i prostych włosach. Nie wiem, czy powinnaś je zapuszczać. Szczerze mówiąc nie podoba mi się długość Twojej spódnicy, ponieważ pokazuje Twoje nogi w najgorszym miejscu. Sorry, że tak piszę, ale zawsze jestem szczera. Torba prześliczna. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. O to jam mam takie same włosy jak Ty ;)
    I też coraz częściej przestaje używać prostownicy ;)
    Fantatyczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny look, bardzo ładnie Ci w takich włosach. Zestaw świetnie współgra, no może ja bym tylko dała bardziej kolorową torbę, trochę dużo tej czerni. Ale jest fajnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię Cię w prostych włosach, ale rozumiem uciążliwość tworzenia prostej fryzury :)
    I tak jak Krysi, podobasz mi się w krótkich, miałaś kiedyś takie na wakacjach...
    Ale zmieniaj się!
    Podobno kobieta potrzebując zmiany w życiu zmienia fryzurę lub męża ... Ta pierwsza zmiana znacznie tańsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ,tej prawdy życiowej nie znałam ,dlatego kurczowo trzymałam się fryzury :)))))

      Usuń
  32. jak zawsze przyjemnie się Ciebie ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekna spodnica i kurtkeczka , wygladsz w nich Grazynko swietnie!! Co do wlosow najbardziej podobalas mi sie w krotkich i prostych, wygladalas bardzo mlodzienczo, choc teraz wygladasz dla odmiany nieco inaczej i tak od czasu do czasu mozna sobie pozwolic na inne fryzury, bo przeciez kobieta zmienna jest!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    P.S, Grazynko sprobuj, o ile sie zdecydujeszz kiedys na krotsze, nosic je bez uzywania prostownicy i suszarki, bo te niby cudowne wynalazki, tak naprawde strasznie niszcza wlosy!! Lub zostaw je takie jakie sa, nie susz suszarka, tylko naturalnie i odczekaj , jak urosna i zobaczysz jak bedziesz sie w nich czula..Potem sama zadecydujesz, czy sciac, czy zapuszczac?? Buziaczki:):)

    OdpowiedzUsuń
  34. spódnica fantastyczna! a włosy - jeszcze bardziej - jakoś tak się
    dziwnie plecie, że wiele duszyczek nie chce nie tego, co w genach
    dostali, a jednak inni - i tak im właśnie tegoż zazdroszczą...

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja ,niestety, tęsknię za Twoją poprzednią ,bardzo wyrazistą i charakterną fryzurką.To byłaś TY i nikt inny. Więc nie będę w chórze ,bo bardzo lubię Twoją oryginalność. Ubranko super z kraciastym akcentem. Pozdrawiam serdecznie i czekam na powrót tamtej ,niebanalnej Grażynki. Mam nadzieje ,że nie masz mi za złe takiej szczerości...

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście, że nie mam :-)). Pewnie kiedyś wrócę do krótkiej fryzury ale na razie mam pewien plan. Przez długi czas niosłam krótkie włosy. Wewnętrznie czuję, potrzebuję zmiany. Chcę spróbować i przekonać jak będę się czuła w dłuższych włosach. `Najzabawniejsze jest to, że co miesiąc umawiając kolejną wizytę u mojej fryzjerki zawsze każę jej rezerwować czas na ewentualne ścięcie włosów :-))Co miesiąc moja pani Iwonka pyta" dzisiaj ścinamy?" :-)))Tak jest już od wiosny :-)))Mam już umówioną wizytę na grudzień, styczeń i luty. Pozdrawiam serdecznie i cenię sobie każdy szczery komentarz :-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne masz włosy:))))a taki skórzany zestaw bardzo mi sie marzy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. spódnica cudna, natomiast jej długość wraz z fasonem butów w moim odczuciu bardzo "zepsuła" Ci nogi; widać to zwłaszcza na pierwszym zdjęciu i na zbliżeniach; 10cm krócej i byłoby o wiele atrakcyjniej; ja wyznaję zasadę, by spódnica kończyła się w szczuplejszych partiach nóg czyli tuż pod kolanem; buty to samo - zasłoniły Ci kostki, gdyby chociaż były bardziej wycięte z przodu i odsłaniały podbicie efekt byłby lepszy

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie Ci w kręconych włosach, nie prostuj ich :)
    Bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, ślicznie wyglądasz w tej fryzurce (mam na myśli kręcone włosy, zupełnie inaczej ;) a zestaw, bardzo mi się podoba...koszula w kratę idealnie tutaj pasuje :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Osobiście wolę Cie w prostych włosach. Może gdyby grzywka była dłuższa... Nie, jednak wolę proste. Przy prostych kolor jest bardzo intensywny. Przyznam Ci się po cichu, że szalenie podoba mi się Twój kolor i chciałabym taki dla siebie ale się boję :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę takich falowanych włosów, ja mam takie tylko przez godzinę po żmudnym nakręcaniu!
    Stylizacja bardzo w moim typie. Tak jak napisałaś kurtka i spódnica są modne cały czas. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobną spódnice ostatnio kupiłam, ale jeszcze czeka na premierę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))