wtorek, 14 października 2014

Bieszczady. Tarnica.

Dzisiaj coś innego niż zazwyczaj. Nie będzie modowo ale wycieczkowo :-). Zabieram Was  na Tarnicę  ( tutaj do poczytania),  najwyższy szczyt  Bieszczadów ( 1346 m n.p.m.).
Z Rzeszowa wyjechaliśmy o 7.00  rano.  Kierowaliśmy się  na Sanok, Lesko,  Ustrzyki Dolne . Minęliśmy Ustrzyki Górne i po ok. 3 godz. byliśmy w Wołosatym skąd  rozpoczynaliśmy naszą  wyprawę.  W punkcie kasowo - informacyjnym Bieszczadzkiego Parku Narodowego  zakupiliśmy   bilety do parku ( 7 zł/osoba) i  niebieskim szlakiem ruszyliśmy na Tarnicę.   Pierwsza  część szlaku   wiedzie przez las. Szło się przyjemnie ale  cały czas pod   górę. Pogoda była wspaniała. Pełne słońce, a temp. przekroczyła  20 stopni. Po wyjściu  z lasu  już z  daleko można było dostrzec  krzyż  na Tarnicy ale jeszcze sporo  drogi   było przed  nami. Widoki zapierały dech w piersiach. Złoto,  wrzos i bordo te kolory mieszały się ze sobą tworząc  bajeczny krajobraz. Dotarliśmy  na  szczyt. Chwila odpoczynku. Tam temperatura mocno się obniżyła za przyczyną silnego i zimnego  wiatru. Jak dobrze, że zabrałam ze sobą  czapkę i kurtkę:-). Powoli schodzimy. Jest o wiele lżej. Nie spieszymy się i podziwiamy piękne  góry.

1. Grażynko, oglądam Twoje zdjęcia i zazdroszczę, tak dawno nie byłam w górach, chociaż mam blisko. Rodzinny wypad udany, widać to po zdjęciach. A co do mody to, wyglądasz super w sportowym stroju też. Buty wpadły mi w oko. Pozdrawiam miło.

2. Ale extra! Lubię takie wyprawy. Nawet niedaleko. Najbliżej mam ukochane Karkonosze. Wystarczy chwila i już tam jesteśmy.
    Widać, że świetnie przygotowałaś się do wyprawy. Ładnie i modnie i wygodnie:)

3. Cudownie tam można się rozpłynąć:))))))moda wycieczkowa u Ciebie też pierwsza klasa:))Pozdrawiam serdecznie:))

4. Bieszczady przepiękne o tej porze roku! Zazdroszczę wyprawy :)

5. Looks like a fun trip!

Check out my new post Here!!!

6. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę takiej wspaniałej wycieczki! Nawet na szlaku wyglądasz ślicznie - w oko wpadła mi torba i buty ;)

7. sliczne zdjecia..:)
    jolahogg.blogspot.ie

8. Jak miło i pięknie! Tylko skąd te tłumy ludzi?

9. piękna pogoda i cudne widoki! torebka również przykuła mój wzrok :)

10. Ojej!! Kochane Bieszczady!!! Byłam tam kiedyś na obozie wędrownym i będę go wspominać do końca życia, tak było super!!!:) Piękne zdjęcia, promieniejesz!!! I jak stylowo się prezentowałaś na szlaku:)

11. Swietnie bylas ubrana Grazynko na taka wyprawe, bardzo odpowieni stroj, i do tego w pieknym kolorze kurtki:) Pozdrawiam serdecznie:):)

12. jest coś magicznego w polskich górach ♥

13. Piękne szlaki , super ze sie z nami podzieliłas zdjęciami :) są rewelacyjne ! Bieszczady w moich wspomnieniach to takie pagórki , a u ciebie prawdziwe zdobywanie szczytu :)

14. Fajną wycieczkę miałaś :))) Widoki przepiękne. Warto robić co jakiś czas taki wypad, można i oko i duszę nakarmić...
    Pozdrawiam.

15. Uwielbiam Bieszczady <3 Piękne zdjecia

16. OOoo jaaaaa, Grażynko, ale ja Ci zazdroszczę takiej wspaniałej wycieczki :) może i wyczerpująca, ale jakie widoki, jaka satysfakcja i jaka piękna pogoda Wam się trafiła :D
    widać, że wyjazd udany, buźki uśmiechnięte, czego chcieć więcej :)
    pozdrawiam :) Daria

17. Uwielbiam takie wycieczki. W Bieszczadach byłam bardzo dawno i chętnie obejrzałam zdjęcia. W góry zawsze dobrze wziąć coś cieplejszego i dobre buty, bo pogoda lubi się zmieniać, szczególnie w wyższych partiach.Pozdrawiam Cię serdecznie.

18. Zachwycające widoki:),wycieczkowo !! bardzo dobrze wyglądasz!! :),świetna torba!!! :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

19. aLE CUDOWNIE KOCHANA! Magiczne Bieszczady i ta aura!!!

20. Lubie posty inne niz calkiem modowe, wnosza wartosc dodana, opowiadaja, mnie przyciagaja.. Super relacja!
    A Ty nawet na gorskim szlaku wzgladasz swietnie:) Pozdrawiam. Anka

21. ooo,to miałaś super udaną wycieczkę ,można fajnie się zrelaksować i nabrać dystansu :)
    I nie ma to jak Bieszczady jesienią :)
    Ja dokładni 4 lata temu zorganizowałam naszą pierwszą wyprawę w Bieszczady,w prezencie mojemu R.Wtedy też nocowaliśmy w chacie u blogerki http://chatamagoda.blogspot.com/

22. Piękne zdjęcia i wspaniałe widoki. Fajnie było zobaczyć - dawno nie byłam w Bieszczadach :)

23. Ale pięknie!!!!!!!!!! Jak ja dawno nie byłam na żadnej wycieczce... Dzięki Grażynka:)))
    A Ty stylowa jesteś nawet na kamieniach! Odjazdowa torba!!! Koszula w kratę, bluzeczka! A buty jak trzeba! Solidne:D

24. buty są super :) idealne na wycieczke w góry :)

25. o jacie, ale piękne widoki! Uwielbiam góry jesienią, mam słabość do tych kolorów ♥

26. Swietna wycieczka ! Grazynko piekne zdjecia :) wygladasz super a jakie juz masz dlugie wloski :)
    Pozdrawiam serdecznie :) x

27. ile pięknych zdjęć, normalnie Ci zazdroszczę, masz świetna torbę :-) Pozdrawiam

28. uwielbiam góry, piękne zdjęcia;)

29. WSPANIALE!!! Uwielbiam Bieszczady!!! Te kolory czarują, są przepiękne!!! Zazdroszczę wycieczki :)!!!

30. Wspaniałe widoki! Fantastyczne zdjęcia, super klimat ;-)
    Pozdrawiam!

31. wielce optymistyczny post - wspaniała wyprawa,
    czarująca modelka jak nastolatka - pozdrawiam

32. Uroczo wygladasz na trasie! I zdjęcia przesliczne! az się usmiecham do niektórych, takie piekne ujęcia! I widze, co niektórzy to się do rosołu porozbierali :) (któres ze środkowych zdjęć)

33. sama jestem wielbicielką Bieszczad, w Cisnej byłam parę razy:)
    widoki cudowne!

34. Niesamowite widoki...piękna wycieczka...było mi miło chociaż wirtualnie się powspinac...pozdrawiam...

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))