poniedziałek, 31 marca 2014

Słoneczny zestaw










Mamy za sobą  ciepły i słoneczny weekend. Pogoda zachęcała do spacerów i jazdy rowerem. Ja spędziłam  go aktywnie, kto chce zobaczyć zapraszam tutaj. Jednak nie oszukujmy się, to jeszcze nie  środek lata. Przekonałam się o tym  bo po  sobotniej jedzie rowerowej  w koszulce z krótkim rękawem...dzisiaj dosłownie  leje mi się z nosa, a  wokół stosy chusteczek:-(
Wracam jednak do mojego słonecznego zestawu. Marynarka w żółtym kolorze pochodzi z Reserved , to już jej kolejny sezon. Białe , szerokie spodnie- Tiffi, bluzka - Bershka,  zielone  czółenka - Mohito. Nowością jest kolorowa  torebka, którą wypatrzyłam na Vinted ( strona gdzie można kupić, sprzedać lub się  wymienić ciuchami i  dodatkami). Mam tam swoje konto i kilka  rzeczy do sprzedania. Zainteresowanych zapraszam  TUTAJ. Od  czasu do  czasu będę  tam coś  dokładać.


Wszystkim  bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze pod  ostatnim postem.



















63 komentarze:

  1. Tak to jest teraz z tą pogodą, niby ciepło a potem z nosa kapie:):), zdrowiej:)
    A zestaw bardzo mi się podoba, w całości i każda rzecz z osobna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie !
    Grazynko jak zawsze pokazujesz że elegancja nie musi być biało- czarna i stonowaną. Może być radosna i pełna kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewwlacyjna torebka - jestem nia zachwycona ;), spodnir cudnid na Tobie leza. Wszystko idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grażynko, zawsze wyglądasz świetnie,młodo i radośnie - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczysty kolorek
    ale byty tez masz kochana cudowne, aż miło popatrzeć na taką ferie barw

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wiosenna stylizacja :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  7. Ale cudowne wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny zestaw Grażynko :) Uwielbiam takie kolory, bardzo energetyczne połączenie :) Życzę szybkiego rozprawienia się z katarem :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I love yellow.....gorgeous blazer:)
    ~Anne

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, słonecznie i optymistycznie!!! Tak jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, jak kolorowo - Bajka kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw :) no a torebka niepowtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak kolorowo :) widać, że wiosna, bardzo lubię taki misz masz barw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo słoneczny,kolorowy i bardzo ładny zestaw:)świetne spodnie:))masz rację słoneczko kusi ale to jeszcze wczesna wiosna i trzeba uważać:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowo, wiosennie. Swietna torebke upolowalas, idealnie pasuje do bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw jest iście wiosenny, świeży i elegancki, nie można oczu oderwać, torebka i buty - fantastyczne :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wiosenny, śliczny zestaw. Bardzo Ci w nim do twarzy Grażynko. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. A lovely color combination. I love the blouse.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie słoneczny zestaw!!!:),kolorowo,wspaniale!!,torebeczka świetna!!!:)

    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega pozytywny zestaw ! Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty wiesz Grazynko, ze taka Cie wlasnie lubie: kolorowa, optymistyczna, wiosenna… Piekna marynarka - mimo, ze zolty to nie moj kolor… ale na Tobie rzeczywiscie kojarzy sie z przyjemnym wiosennym sloncem…:)
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolorowy zestaw, spodnie bardzo odważne jak dla mnie, tylko nie wiem czy one są białe, czy wpadają w fiolet, czy też może jakoś podkolorowione te zdjęcia, z doświadczenia jako grafik wiem, że czasami podciągnięcie kolorów daje odwroty efekt, szczególnie jak dodaje się kontrast, wtedy pojawia się morka, taki szum jak w druku na gazetach, dlatego ja wstawiam nie obrabiane zdjęcia i osobiście jestem przeciwnikiem Photoshopa. Ale Grażynko zestaw naprawdę bajeczny, torebka cudna. Szczerze ci zazdroszczę że możesz nosić wysokie obcasy, dla mnie to już nieosiągalne marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna zabawa kolorami! To właśnie uwielbiam w wiośnie kiedy ulica robi się kolorowa po szaro burej zimie :)
    A co do zdradliwości pogody to zdecydowanie trzeba uważać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory - rewelacja, bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał !! jak pięknie. zieleń z żółtym, lubię to !! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Grażynko:)
    A u Ciebie to już letnio! Super zestaw, który mnie kojarzy się z wakacjami:) Buty jak zawsze świetne!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosna ach to Ty :-)) Wspaniale Kochana :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw, energetyczny, ale elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny i słoneczny zestaw. Właściwie już letni. Żółty to Twój kolor!!! Zdrówka życzę**

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie, zdjecia wygladaja jakby bylo juz lato, slonce i nawet opalenizna :) Super kolor ma marynarka. Ja 'chorowalam' na zolty sweterek i niedawno taki znalazlam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mała torebeczka jest śliczna! Całość ze smakiem, kolorowo, wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I bardzo słoneczny i pięknie kolorowy i Tobie w nim bardzo ładnie. Uwielbiam taką eksplozję barw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzis masz moje ulubione kolorowe ubranka... Bardzo lubie takie kolorki, wygladasz w nich pieknie!! Top, nmarynareczka i buciki cudowne!! Masz racje Grazynko, z tym ubieraniem letnim na wiosne, jeszcze bywa czasami chlodnawo i najlepiej nosic jeszcze cos cieplego, w razie czego mozna cos zdjacnp. sweterek.. ja tak robie..Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze szybkiego powrotu do normy( zdrowia):):) Zapraszam dzis wieczorem na nowy post:

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Grażynko wyglądasz jak Pani wiosna - piękna i promienna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Marynarka i bluzka są super ! Bardzo podoba mi się ta kolorowa torebeczka, która świetnie pasuje do całości !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. OOOoo tak, od razu uśmiech na twarzy się pojawia, widząc tak piękny, kolorowy zestaw :) Wyglądasz niesamowicie Grażynko :) A wycieczki rowerowej pozazdrościć, tylko wracaj nam szybko do zdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny, kolorowy zestaw. Pięknie w nim wyglądasz.
    Uwielbiam takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzeczka jest prześliczna !
    Zestaw bardzo wiosenny, super !

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś słońcem i latem!!!:D
    Bez przesadzonego słodzenia - podoba mi się po prostu wszystko! Razem i oddzielnie!!!
    Ruda czupryna pasuje tutaj jak ulał:)))
    Torebeczkę zabieram!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw, cudowna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. polączenie marynarki i bluzki obłędne! Świetna całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie, wiosennie, słonecznie...śliczny żakiet i śliczna torebka...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  43. Limonka już rok temu skradła moje serce :) I nadal zachwyca. Piękny żakiet.

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekny sloneczny zestaw Grazynko :) wygladasz pieknie , buciki I torebka bardzoooo mi sie podobaja
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  45. Połączenie kolorów jest zaraźliwe ;) limonka jak u mnie na pierwszym miejscu ;)

    zapraszam do mnie: http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jest Pani bardzo sympatyczna osobą:) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. The bag is so cute :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  48. Grazynko, zakochałam się wtym zestawie, słonecznie i czuć lato :) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiosennie,kolorowo ,ciekawie.Pozdrawiam i zapraszam do Nas
    http://matkizonyisingielki.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ mam zaległości, podziwiam Twoje wspaniałe sety i co jeden to lepszy!
    Ten skradł moje serce - bomba kolorów i pozytywnej energii, czuć wiosnę i aż buźka się uśmiecha na widok zdjęć. :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Oooo takich spodni szukam...już wiem od Krysi, że rurki średnio mi pasują...wyglądam jak lodowy rożek, hihi..
    pzdr i dzięki za ciepły komentarz..buśka

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, taka radosna i wiosenna. Bardzo lubię też motywy kwiatowe na ubraniach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie ! Kolorowo i kobieco za razem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądasz Kochana! mega pozytywny zestaw, to zasługa kolorków :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale wiosenka!!! Bardzo fajnie! Lubie kiedy wszystko sie ze soba kolorystycznie laczy

    OdpowiedzUsuń
  56. sloneczny zestaw, sloneczny patrol - takie pierwsze skojarzenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))