czwartek, 3 października 2013

Skóra i jeans

Dzisiaj  skórzano - jenasowy  look. Kiedyś nie, ale z wiekiem  bardzo polubiłam skórzane  ciuszki. Marynarka i spódniczka zakupione w sh. Stan  był idealny, a cena  naprawdę  niska Czasami dziwię się, że   ludzie oddają takie rzeczy. Chociaż z drugiej strony właśnie dzięki  temu trafiają się nam takie rarytasy-). Jeansowa  koszula z  ćwiekami  zakupiona na Allegro.Skórzane botki, to najnowsza kolekcja w Reserved.Naszyjnik- nn, no i jeszcze torba z Croppa. 














50 komentarzy:

  1. Coś w tym jest... ja też, będąc gówniarą, nie gustowałam w skóranych szmatkach, a teraz wręcz przeciwnie... A co do SH...? Poł życia przeracowałam w lumkach... Grażynko... Co tam mozna było znaleźc... oczywiście od zaplecza... Całe wory ciuchów z metkami oddawanych przez sklepy... Aż się łezka kręci... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, jesienny look. Skora idealnie pasuje do dzinsu. Twoja koszula bardzo mi sie podoba, ma taki intensywny kolor:)
    Ja tez z teraz czesciej nosze "skore" niz kiedys;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo tak .. Podoba mi sie taki look ..... Koszule jeansowe ;) na topie ...
    Botki rewelacja :))
    Inspirujesz Grażynko , inspirujesz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous look! So well put together, I love the casual denim shirt paired with neutral colours. Your leather skirt and booties are gorgeous!

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna spodnica i buciki.
    nowoczesna elegancja. Wygladasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skórę kocham od zawsze! Cieszę się,z e znów wraca do mody, choć teraz więcej w wydaniu eko! Twoje skarby są świetne! Zestawisz z nimi wiele stylizacji i zawsze będziesz modna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie jestem przekonana..ze skóry to jedynie kurtki..Tobie spódnica pasuje jak ulał..i te botki...miodzio kochana ...pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj coś w tym jest!! Ostatnio bardzo podobają mi się wszelkie skórzane elementy garderoby:) Marzę o brązowej rozszerzanej spódnicy za kolano w stylu retro;) Kochana cudownie wyglądasz. Połączenie jeansu i skóry to strzał w dziesiątkę. Botki przepięknie dopełniają całości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy potrafisz wygrzebać w sh. Naszyjniki koszula dżinsowa świetna. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię skórę od dawna. O pierwszej kurtce pisałam w przedostatnim poście. O sh'ach tez pisałam, cuda tam można znaleźć. Marzy mi się własny sh.
    Twój zestaw super!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your look! Kisses Nieco.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica połączona z tą koszulą to mistrzostwo świata! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne botki :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny set a butki są obłędne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful look, I love the shirt. The jacket is beautiful and the skirt is cute. Fantastic necklace.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wygladasz :) bardzo podoba mi sie koszula z naszyjnikiem :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie!!!! fantastyczna koszula, wszystko jak zawsze perfekt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Modna jeansowa koszula plus skórzana spódnica z sh, super. Aż trudno uwierzyć, że ta kurtka jest z sh. Jest świetna.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo fajne połączenie ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica jest super :) w ogóle całość ciekawa :) torba też by mi taka się przydała :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna propozycja - jeans ze skórą plus rewelacyjne botki.......i te łupy z sh..... pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brąz i jeans??? COOL!!! Bardzo mi się podoba...... sama ostatnio poluję na skórzaną (tudzież skóropodobną) spódniczynę ......i głównie w sh , bo gdzie indziej można do łapać takie skarby?! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. no i wyszło fantastycznie!!!
    fajna ta marynarka i cała reszta! naszyjnik zaskakujący dodatek, ale pasuje tutaj idealnie!
    ja ostatnio z szafy wyciągnęłam zapomnianą skórzaną kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muy bonita la falda!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow :) cudowny zestaw stworzyłaś. Bardzo mi się podobają buty, które świetnie pasują do spódniczki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie! uwielbiam takie botki!!:*) pozdr:*)

    OdpowiedzUsuń
  27. No i wlasnie to jest to co jak wiesz lubie :) mianowicie skora . Grazynko piekna jest ta spodniczka i kolor tez piekny :) superrrr :) bardzo ekstra buciki
    Pozdrawiam i sle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny look, Grażynko wyglądasz idealnie! Spódnica jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam koszule jeansowe zestawione ze skórą.
    Swietnie wyglądasz Grażynko.

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię takie zestawy a buty bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka rewelacja! Super połączyłaś ją z tą intensywnie niebieską dżinsową koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  32. Skóra zawsze się mi podobała:)))fantastycznie wyglądasz:)))śliczny naszyjnik:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz, też musialam dorosnąć do skórzanych ciuszków, rewelacyjne połączenia! bardzo podoba mi się kurteczka, torba i spódnica

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie cudo z tej spódnicy, że aż nie wierzę!!! Też szperam w second handach, ale takiej jeszcze nie upolowałam nigdy!! Zazdroszczę, bo jest fenomenalna:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz Grażynko, świetny zestaw....ja kiedyś uwielbiałam skórę, miałam spódniczkę i kurtki a tera jakoś mało, tak mi się zmieniło...pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  36. ale piękna spódnica! Pięknie komponuje się z jeansem! Butków zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. genialne wyczucie :) Podoba mi się :) W wolnej chwili zapraszam na konkurs, do wygrania pudełeczko FJBOX z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej:)
    Grażynko, to super móc kupić w sh takie cudeńka! Ta spódnica jest cudowna! Dla mnie idealne połączenie kolorystyczne! Pięknie wyglądasz:)
    Buziaki i miłego weekendu- Anna
    Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne połączenie skóry i jeansu, dodatki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, za ten zestaw Cię uwielbiam :) idealnie jest! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Spódnica jest piękna !!! A ja nigdy nie miałam skórzanej spódnicy, chyba trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Spódnica rewelacyjna - gratuluję udanego łupu:)

    Też się dziwię, że w SH można znaleźć rzeczy naprawdę dobrej jakości - czasem mam wrażenie, że byli właściciele wolą kupować nowe ciuchy, niż prać stare ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))