piątek, 3 maja 2013

Maxi skirt i Święto Paniagi

Dzisiaj  główne skrzypce gra  spódnica maxi. Lekka, zwiewna  w kolorze chabru. Zestawiona z  białym
 t-shirtem i bucikami nude. Do tego torebka utrzymana w kolorystyce butów.

W takim  własnie  zestawie wybrałam się z rodziną na obchody Święta Paniagi, które świętuje się w dniu 3 maja. Ranna  mglista pogoda zmieniła się w bardzo słoneczny, można nawet powiedzieć upalny dzień.
 W czasie tego święta na  głównej ulicy Rzeszowa ( ul. 3 Maja) odbywa się uliczny jarmark. Organizowane są koncerty, przedstawienia i można skosztować  specjałów staropolskiej kuchni.

Pierwsze fotki to okolice mojego domu. Dookoła jest mnóstwo zieleni.

 Zapraszam do oglądania zdjęć :-)




































No i po upalnym południu burza  z piorunami....




T-shirt -  Sinsay 
Spódnica - Papaya
Sandałki - Stradivarius
Torebka- Mohito
Zegarek- Cookoo

36 komentarzy:

  1. u nas to samo;/ ale bez upału, cały dzień burze ipada...a co do stylizacji, pięknie wyglądasz w tej spodnicy, a te Twoje włosy <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie cały dzień deszczowo niestety :/
    Spódnica jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz:))) Cudna spódnica, super Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALeż obłędnie wyglądasz, wszystko bym tu chętnie przygarnęła, łącznie z butami!
    !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie imprezy:))))a Ty wyglądasz ślicznie,spódnica fantastyczna:)))widzę że dobrze się bawicie a to najważniejsze:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. I locve your maxi-skirt! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. matko...cudnie wyglądałaś!!!! śliczne te fotki na tle zieleni...spódnica piękna!
    fajne, to zdjęcie drugie od końca:)))
    cieplutko miałaś...u mnie 13 stopni...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że spódnica podbiła moje serce. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica, ma piękny kolor :D. Fajnie, że wam dopisała pogoda na tym jarmarku, u nas cały długi dzień pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz tak pięknie, że aż nie mogęw się napatrzeć. Cudne kolory! Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Grazynko! Swietne zdjecia - uwielbiam takiego typu imprezy... A Ty wygladalas oblednie - spodnica jest fantastyczna, ten kroj i kolor:)) Pieknie! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna spodnica a polaczenie z t-shirtem wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. KOchana...jak ja Wam tej ciepłej pogody zazdroszczę..u nas niby wiosna, ale chłodnawa (13 na plusie ) ps. cudnie w tej spódnicy wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne sandałki i torba! kolor spódnicy cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia, uchwycony klimat imprezy! No i Ty! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam:) Super zestaw! Tak pozytywnie! Piękny kolor spódnicy! Super zestawienie:) Pozdrawiam cieplutko:)) Anna

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor spódnicy, choć ja zawsze uciekałam od takich kolorów, to Twoja spódnica świetnie się reprezentuje.
    Fajne to święto macie, dobrze że ludzie spotykają się z takiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zamierzam kupić sobie długą spódniczkę!
    Zawsze się przed taką broniłam, ale od jakiegoś czasu podoba mi się ;)
    Twoja jest znakomita, piękna kolorystycznie i cudownie dobrałaś koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia super ,oddają klimat imprezy :) a to wcale nie łatwa sztuka ! Od kiedy mam dzieci częściej bywam na takich festynach , wcześniej wszelkie Wianki , Parady Smokow szerokim łukiem omijałam .... Choć .... Hmmm .... Może w następnym roku właśnie na Paradę Smokow sie wybiore .... Ot , mam dziś dzień sentymentalny i za Krakowem mi sie zatęskniło ....

    Stylizacja - mocny kolor spódnicy , chyba w przypadku maxi dodaje jej to uroku ! Do ciebie pasują takie mocne kolory ,więc szalej Grażynko i wyróżniaj się z tłumu .... Bo jesteś jak kolorowy kwiat !!!
    ;) a może w tej spódnicy niebieski ptak ;) hahaha
    Bardzo pozytywnie !!!!! W każdym razie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks like a beautiful and very nice holiday. You look like the queen of the party. Your skirt is wonderful, you already know how I like maxi skirts. I love the color and cut bold detail. Your figure is fantastic and the whole look is gorgeous. As always ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory i świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  22. Grażynko cudnie wyglądasz. Spodnica super, ale ja wypuścłabym bluzeczkę na wierzch nie do srodka spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Swietnie Ci w tej spodnicy; szczegolnie podoba mi sie zdjecie 4 od konca!

      Usuń
  24. Ależ boską masz tą torebkę

    OdpowiedzUsuń
  25. prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Grażynko, świetnie wygladasz, spódnica i kopertówka<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Rudy, chaber i słoneczna opalenizna - rewelacja ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna spódnica, pięknie w niej wyglądasz, kolor cuuudny....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. buty ! ideał <3
    chcę takie :)
    i ogolnie stylizacja bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. coraz bardziej lubie ten niebieski odcień!

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Grażynko no wprost napatrzec się nie można na Ciebie !!! Spódnica bardzo efektowna ! A torebka...mmm chciałabym taką :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))