wtorek, 14 maja 2013

Biała marynarka

Uwielbiam białe ciuchy ale ogromnym minusem jest  ich niepraktyczność. Zwłaszcza jeśli chodzi o marynarki. Już zaraz po jej założeniu  mam  wrażenie, że  cały makijaż zostaje na kołnierzu, a nie daj Bóg ubrać  ją zaraz po farbowaniu włosów... Pół biedy jeśli można ją  wrzucić samemu do pralki. Niestety  tę  można  czyścić tylko chemicznie.  Mimo tego  narzekania i tak  chętnie ją zakładam, zwłaszcza wtedy gdy chcę wyglądać świeżo i bardziej elegancko :-). Zestawiłam ją ze wzorzystymi spodniami  w spokojnej turkusowo- pomarańczowej  tonacji oraz  cielistymi bucikami i bluzeczką.

Marynarka - Sinequanone
Spodnie i buty - Zara
Bluzka z kokardą - NN
Okulary -D&G
Torebka - Orsay
Biżuteria- Parfois


























48 komentarzy:

  1. Cudowny zestawik :) Koniecznie muszę sprawić sobie białą marynarkę bo wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcja totalna, piekny pierscionek dojzalam, wygladasz szalenie interesujaco, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała marynarka ?! Mam !!! ;) ale nie mam pogody żeby w niej chodzić :)) jest świetna więc można jej wybaczyć niepraktycznosc ;)
    Natomiast dziś w Twoim zestawie spodnie spowodowały ,że z wrażenia wgiotło mnie w sofę !!! Są MEGA !!! Buciki pięknie wykończony zapiętek mają ... Jednym słowem jest SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie sa swietne, wygladasz Grazynko rewelacyjnie. Biale marynarki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem fanką niepraktycznych białych marynarek, płaszczy ...
    Bardzo ładne spodnie, no i buty super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely look and perfect backdrop.
    XXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dla odmiany nie cierpię białych rzeczy, ale u Ciebie wyglądają świetnie. A spodnie są przecudne po prostu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. That pretty pants, shoes and wonder, but not if it will be very comfortable. The blouse with tie is cute. The whole outfit is gorgeous. You are gorgeous and very elegant. I really like the ring and the bracelet. It is a spring look, soft and very chic. A proposal very successful and you feel great.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam:) Super look- świeży, kobiecy:) Też lubię białe, w ogóle niepraktyczne rzeczy...gdy są ładne tylko to się liczy:) Pozdrawiam Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście wyglądasz świeżo i elegancko. Niestety masz racje takie rzeczy sa bardzo niepraktyczne ale i tak je lubię.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel jest niezwykle elegancka i dużo jej tej wiosny.
    Pięknie wyglądasz!
    Zastanawiałam się nad tymi bucikami, są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zestawienie, spodnie są rewelacyjne! a na takie buty sama poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny pierścień! Zaczęłam od najmniejszego elementu, ale jestem pod wrażeniem całości:) Klasa, elegancja - to Twoja druga skóra, mam takie wrażenie, patrząc na Twoje stylizacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, wiosenny zestaw. Ładnie Ci w tych kolorach:) Ach, te Twoje włosy, strasznie mi się podobają:))) W takich spokojnych zestawach są największa ozdobą:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapitalne spodnie, bardzo żałuję że w moim mieście nie ma Zary

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja podobnie jak moje poprzedniczki takze jestem pod ogromnym wrazeniem,slicznie wygladasz,naprawde.
    Jesli chodzi o rzeczy na ktorych widnieje metka (tylko do prania chemicznego) w ogole nie zawracalabym sobie glowy.Mam sweterki z cashmere,plaszcze z welny i takze cashmere,grube,wydawaloby sie ,ze na bank sie sfilcuja a piore je w pralce w 30 st. i jest ok.Nie wyzymam tylko klade na recznik,sprawdzone.W zyciu nie bylam w pralni chemicznej,ba,nawet kurtki,buty z irchy piore w pralce i co? jest czysta i nic sie nie stalo.Nie wyobrazam sobie po jednym noszeniu biegac po pralniach brrrrrrrrrrr.Pozdrawiam i zycze milego dnia.Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz. Następnym razem wrzucę marynarkę do pralki, ryzyk- fizyk :-)

      Usuń
  17. Masz racje Grazynko. Biale ciuchy nie sa zbyt praktyczne, ale...rezultat jest wart zachodu z ta pralnia chemiczna;))) Wygladasz cudownie! Idealnie dobralas do marynarki pastelowe spodnie i neutralne dodatki! Jestem zachwycona efektem:) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  18. Grażyna padłam i wstac nie mogę,aleee paznokcie mam bardzo podobne do Twoich, i to właśnie dzisiaj...hahah:)

    Wyglądasz zaj......:)))Po prostu cudnie, z wielką chęcią tu przychodzę i muszę CI powiedziec że Jesteś bardzo inspirująca :)))Każdy set jest idealny wprost, oczywiście dla tych którzy podzielają Twój gust !Ja do nich należę :)))
    Buziaki i miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ekstra...rany...naprawdę fantastycznie wyglądasz i super wszystko dobrałaś!
    spodnie mają piękny wzór, a te szpilki, to Ci kradnę!:D
    ja też lubię białe rzeczy, ale na kimś;) sama zawsze się wybrudzę jak dziecko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, fakt, biel jest taka niepraktyczna (wystarczy przypadkiem otrzeć się o coś nie-do-końca-czystego albo oprzeć o jakiś murek i już biała rzecz musi iść do prania ;<), a z drugiej strony - taaaka kusząca ;). Śliczne czółenka, ciekawie ten tył mają wykończony.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your pants! Great look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja:) Spodnie robią na mnie ogromne wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz Grażynko (jak zwykle).
    Bluzeczka cudowna i fajna duża torba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Biała marynarka piękna, ale jest - jak dla mnie - tłem dla tego co tutaj najpiękniejsze czyli Ciebie w genialnych spodniach, cudnych butach i oryginalnej bluzce!!
    MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. a w butach sie zakochalam...swietny zestaw Grazynko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zawsze świetny zestaw! :D Gratuluję samozaparcia w noszeniu tej marynarki, ja bym sobie szybko dała z nią spokój ~~

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko dobrane perfekcyjnie, wygladasz ślicznie, torebka piękna i cudna marynarka /ja też lubie białe marynarki, na szczęście moje są do prania/...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. torba obledna. spodnie zreszta tez. i pzankokcie takei jak lubie:) bosko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Szpilki, torebka oraz spodnie najbardziej mi się podobają. Świetny outfit!
    Życzę szybkiego rozwoju bloga!
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam również do mnie:
    missionpassionfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kolejne swietne spodnie, no i te buty cudowne - napisz mi proszę czy sa wygodne bo juz od miesiaca sie czaje na nie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę miałam je pierwszy raz na nogach. Przeleżały się w szafie jakieś dwa miesiące bo kupiłam je gdy jeszcze było dość chłodno.Buciki są na pewno stabilne. Trochę miałam obawy co do łańcuszka, jest umocowany na zamszowym pasku więc nie dotyka bezpośrednio nogi.Buty są wąskie z uwagi na trójkątny nosek ale z pewnością się jeszcze rozchodzą.

      Usuń
  31. Kochana marynarka piękna, ale spodnie podobają mi się najbardziej z całego zestawu :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietna stylizacja. Piękne spodnie. Będę tu częściej zaglądac

    OdpowiedzUsuń
  33. Biała marynarka to mus w każdej szafie!
    Cudnie Ci w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Love your pants!
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne spodnie! Jakbym je zobaczyła od razu bym sobie je sprawiła, super się w nich prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjne spodnie!!! Całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne pastele! torba - na jej widok serce szybciej mi bije :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I love this outfit!! The trousers are amazing! Very classy! :-)
    xxxxxxxx

    http://segenswunsche.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. ekstra spodnie, piekna elegancja.
    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))